וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון לנצח: שיערו יהפוך ליהלומים

עידן דורנר

28.7.2009 / 11:12

חברה המתמחה בהפיכת שאריות אדם לאבנים יקרות, טוענת כי רכשה קווצת שיער מראשו של הזמר. מדובר בשיער שנגזר מראשו לאחר התקרית בה ראשו עלה באש בעת שצילם פרסומת

שערו של מייקל ג'קסון יהפוך ליהלומים, בניסיון ציני נוסף להרוויח כסף ממותו של מלך הפופ. חברה אמריקאית בשם "לייפג'ם", המתמחה בהפיכת שאריות אדם לאבנים יקרות, טוענת כי רכשה קווצת שיער מראשו של הזמר המנוח. לטענת החברה, מדובר בשיער שנגזר מראשו של ג'קסון לאחר התקרית בה ראשו עלה באש בעת שצילם פרסומת לחברת "פפסי" בשנת 1984. כעת מציעה החברה למעריצים של ג'קסון אפשרות לרכוש יהלומים שנוצרו מה-DNA של אלילם.

"נכון לעכשיו אנחנו בוחנים את השיער כדי לקבוע כמה יהלומים אנחנו יכולים לייצר ממנו. בכל מקרה זאת תהיה מהדורה מוגבלת לאספנים ואנו צופים שתהיה התעניינות גדולה", סיפר דין ואנדנבייסן, מייסד החברה, הממוקמת בשיקגו. החברה טוענת כי ביצעה תהליך זהה גם משיערו של המלחין האגדי לודוויג ואן בטהובן.

הטכניקה בה משתמשת החברה מתבססת על בידוד הפחמן המצוי בחומרים ביולוגיים, ומדמה את התהליך שמתרחש בטבע שהופך אבנים ליהלומים ואבני חן. "לייפג'ם" בדרך כלל גובה עשרות אלפי דולרים כדי להנציח בצורה זהה קרובי משפחה של לקוחותיה, אך מחיר היהלומים שיופקו משערו של ג'קסון צפוי להיות גבוה בהרבה.

מאז מותו של של ג'קסון נרשם ביקוש גבוה למזכרות של הזמר. הכפפה הלבנה שלבש במסע ההופעות שערך בשנת 1984 צפויה להימכר במאות אלפי שקלים בקרוב. סרטון הוידאו בו נראה ראשו של ג'קסון עולה באש פורסם זמן קצר לאחר מותו. ג'קסון סבל בעקבות התקרית מכוויות בדרגה 3 בראשו.

בתוך כך, גורם המקורב לחקירת מותו של ג'קסון טוען, כי רופאו האישי, ד"ר קונרד מוריי הוא שהזריק לזמר את משכך הכאבים הקטלני, שככל הנראה גרם לליבו להספיק לפעום ולמותו. ג'קסון נהג לקחת את משכך הכאבים לפני השינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully