וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין נזף בשר לנדאו: אסור להחרים ח"כים

28.7.2009 / 10:06

בתגובה לסירוב השר מישראל ביתנו להיפגש עם ח"כ טלב א-סנע, עד שזה יגנה את הטרור, כתב יו"ר הכנסת: "איש ציבור, רם ככל שיהיה, אינו רשאי להציב תנאים לחברי כנסת"

יושב ראש הכנסת, ראובן ריבלין נוזף בשר עוזי לנדאו. בעקבות פנייתו של ח"כ טלב א-סנע (רע"ם-תע"ל) לריבלין בנוגע לסירובו של שר התשתיות עוזי לנדאו (ישראל ביתנו) להיפגש עימו, שלח ריבלין מכתב ללנדאו בו הביע את הסתייגותו מצעד זה. במכתבו הבהיר ריבלין ללנדאו כי "איש ציבור, רם ככל שיהיה, אינו רשאי להציב גבולות ותנאים לחברי כנסת".

"כל נושא תפקיד ממלכתי וכל איש ציבור המופקד על אי אילו פעולות של המערכת השלטונית והביצועית מחויב להשיב באופן מקצועי, ענייני ומכובד לכל ח"כ המייצג פלח או מגזר בציבור הישראלי", כתב ריבלין ללנדאו. בתגובה, בירך ח"כ א-סנע ושיבח את יו"ר הכנסת על "מכתבו הברור והלא משתמע לשתי פנים". לפני כשבוע ביקש ח"כ טלב א-סנע להיפגש עם השר לנדאו ולדון עימו במדיניות משרד התשתיות כלפי המגזר הערבי והבדואי.

בתגובה השיב לו לנדאו, כי הוא אינו "רואה טעם בפגישה בעוד קיים סירובך לגנות בפומבי או במפורש את טרור חמאס ולקרוא לציבור תומכיך לסייע לכוחות הביטחון להילחם בו. איני רואה בך נציג של המגזר הערבי או הבדואי באותן קהילות הבדואים או הערבים שרובן ככולן אינן מזדהות עם הטרור".

ח"כ א-סנע מסר אז בתגובה לוואלה! חדשות, כי תשובתו של השר לנדאו מזכירה לו משטרים אפלים וחשוכים. "זו התנהלות מזעזעת, מתחת לכל רמה, פשוט בושה וחרפה ששר בממשלה חושב בצורה כל כך פסולה ומתנה פגישה לצורך דיון בעניינים שבאחריות משרדו כגון מערכת הביוב, החשמל ובזק, בכך שנבחר ציבור יאמץ את הדעות הפוליטיות שלו. בתפיסת עולם הזו לא ירחק היום שח"כ ערבי ידרש להתגייר או להתפקד לישראל ביתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully