וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גולדרינג יאושפז היום בבי"ח פסיכיאטרי

איילה חננאל

28.7.2009 / 8:54

האב החשוד ברצח בתו יעבור בדיקה פסיכאטרית בבית חולים במטרה להעריך את מצבו הנפשי. במשטרה טוענים כי הוא היה מודע למעשיו

אסף גולדרינג, החשוד כי רצח את בתו בת השלוש, נועה, בסוף השבוע, יאושפז הבוקר (שלישי) בבית החולים הפסיכיאטרי "שער-מנשה". כך דווח בגלי צה"ל. אתמול נפגש גולדרינג עם פסיכיאטר שקבע כי לא ניתן להעריך את מצבו המדויק ללא אשפוז.

גולדרינג אמר ביום ראשון בחקירתו: "אני מצטער השד נכנס בי". כמו כן טען האב כי נטל תרופות פסיכיאטריות לפני המעשה וכי היה נתון להשפעתם בזמן מעשיו. מנגד, טוענת המשטרה כי הוא היה שפוי בעת המעשה שהיה מתוכנן ומחושב ושאת הכדורים נטל רק לאחר שחנק את בתו.

מעצרו של גולדרינג הוארך ביום שבת בעשרה הימים בבית משפט השלום ברמלה. השופט קבע כי הוא יעבור בדיקה פסיכיאטרית וכי ישהה תחת פיקוח צמוד מחשש שינסה שוב להתאבד. לדברי השופט עמי קובו, "החשוד קשר עצמו למעשים, וישנן ראיות נוספות נגדו".

עם תחילת החקירה, טען נציג המשטרה כי האב ידע היטב מה הוא עושה, ואף שמר על זכות השתיקה וסרב לענות על שאלות מסוימות במהלך חקירתו, כנראה על פי עצתו של עורך דינו. "זה לא השלב לבדיקה פסיכיאטרית, שתעכב את חקירתו", אמר אז הנציג.

גדי זילברשלג, עורך הדין של אסף גולדרינג טען בדיון הארכת המעצר כי המשטרה לא עשתה בדיקות בסיסיות לבחינת מצבו וטענתו של האב לגבי נטילת הכדורים, וזאת מאחר שכבר קבעו את אשמתו. "אפילו מפקד המרחב התראיין ואמר לתקשורת שהאב תכנן את הרצח מראש", הוסיף עו"ד זילברשלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully