וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה-13 סחר בתת מקלע בשליחות בן ה-19

איילה חננאל

27.7.2009 / 15:05

בעקבות מעצרם וחקירתם של שני נערים, בני 13 ו-15, שנמצאו עם תת מקלע בילקוט בית הספר, נעצר היום מי ששלח אותם על פי החשד להעביר את הנשק - נער בן 19

שני הנערים שנעצרו שלשום עם תת מקלע בילקוט שנשא אחד מהם הובאו היום (שני) להארכת מעצר בבית המשפט השלום ברמלה שם הוארך מעצרם. בעקבות התפתחות בחקירתם נעצר צעיר בן 19, תושב ג'ואריש, החשוד שסיפק לקטינים את הנשק על מנת שיעבירו אותו לגורם למטרות פליליות.

שלשום נעצרו השניים, בני 13 ו-15, במהלך סיור שגרתי של המשטרה ברמלה. בלשי המשטרה הבחינו בהם כשישבו בתחנת אוטובוס ועל גבו של הצעיר מביניהם ילקוט בית ספר. הילדים עוררו את חשדם של השוטרים מאחר ובאותו היו לא התקיימו לימודים וכלל אין אוטובוסים. הבלשים חקרו את הילדים ובחיפוש שערכו בילקוט שנשא על גבו הנער בן ה-13 מצאו הבלשים תת מקלע מסוג קארל גוסטב וכמו כן מחסניות ותחמושת רבה התואמים לתת המקלע. הנער טען כי יצא מביתו לעבר הספרייה העירונית ולקח את הילקוט בלי שידע מה יש בתוכו, אך הטיעון היה נראה מופרך לשוטרים שכן הספרייה לא הייתה פתוחה בשבת והילקוט היה במשקל של לפחות 10 קילוגרם.

מפקד תחנת רמלה, סנ"צ שמוליק רוזנטל סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר באירוע חמור ביותר אשר היה יכול להיגמר באסון המוני שכן מדובר בתת מקלע בידיו של ילד בן 13 שחסר את שיקול הדעת הנחוץ להחזיק בכלי כה רב עוצמה ושברגע של רצון להרשים את חבריו יכל לשחרר צרור מתת המקלע והתוצאה של תסריט אימים כזה ידועה. אנו רואים את המקרה בחומרה רבה שכן החשוד בן ה-19 ניצל קטינים על מנת לסחור בנשק רצחני ולהעביר לידי גורמים פליליים. בין היתר, נבדק כי תת המקלע, המחסניות והתחמושת שנמצאו היו אמורים לשמש במלחמת הכנופיות בכפר ג'ואריש שגבתה בחודשים האחרונים קורבנות רבים".

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully