וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן השר התלונן על ה"בריונים" של נתניהו

פנחס וולף

27.7.2009 / 14:03

מתן וילנאי שלח מכתב ליו"ר הכנסת בו התלונן כי מזכיר הממשלה האוזר ומנכ"ל משרד רה"מ אייל גבאי פרצו למשרדו בכוח

סגן שר הביטחון מתן וילנאי שלח היום (שני) מכתב ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין תחת הכותרת: "תלונה על פריצה ללשכתי במשכן הכנסת". במכתב מתלונן וילנאי כי במהלך ההצבעה על הצעת החוק לרפורמה במנהל מקרקעי ישראל ביום רביעי שעבר, בעת ששהה בלשכתו, נשמעו דפיקות עזות וממושכות על הדלת. לטענתו לאחר מספר רגעים הדלת נפרצה ובפתח עמדו מנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי, מזכיר הממשלה צבי האוזר ונציג ממשמר הכנסת. כזכור, הצעת החוק נמשכה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הבין שלא ישיג את הרוב הדרוש להעבירה.

לדברי וילנאי "אין צורך להכביר במילים על האקט הבריוני בפריצת דלתו של ח"כ וסגן שר שלא באישורו ועל המשמעויות המשפטיות והחוקתיות הנלוות לכך באשר ליחסי הרשות המבצעת והרשות המחוקקת. אני מצר על כך שעובדי משמר הכנסת שיתפו פעולה, אולם במקרה שלהם נראה לי שיש מקום להסתפק בלהבהיר להם את חובותיהם בתחום".

וילנאי הוסיף: "איני מבין כיצד הרשו לעצמם עובדי מדינה בכירים להתפרץ לחדרו של ח"כ ונראה לי שכבודה של הכנסת, כמו גם חסינותם של חבריה, מחייבת נקיטת צעדים על ידך בהגשת תלונה חריפה. אני רואה את המקרה בחומרה רבה ואיני חושב שניתן לעבור על כך לסדר היום".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה "למצר, תלונת סגן השר אינה משקפת את המציאות, שכן מי שפתח את דלת לשכתו של סגן השר מיוזמתו היה איש משמר הכנסת. וזאת לאחר שסגן השר לא נענה לנקישות בדלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully