וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: חולה ישראלי מת משפעת החזירים

נעמה טלמור ורמי שני

27.7.2009 / 13:13

תוצאות נתיחת גופתו של שמעון עזרן מאילת קבעו כי הוא אכן לקה במחלה טרם מותו. מדובר במקרה ראשון בישראל של מוות הקשור לשפעת החזירים

משרד הבריאות הודיע בצהרים (שני) באופן רשמי כי שמעון עזרן בן ה-34 שמת שלשום, היה חולה בשפעת החזירים. ככל הנראה, מותו נגרם כתוצאה מסיבוך של המחלה. לאחר שהאפשרות שקיים קשר לנגיף פורסמה אתמול לראשונה בוואלה! חדשות, הודיע אמש משרד הבריאות כי נבדק הקשר בין מותו של עזרן, שסבל מהשמנת יתר והיה מעשן כבד, לבין המחלה. עזרן הלך לעולמו בבית החולים יוספטל באילת, לאחר שאושפז בסוף השבוע ומצבו הידרדר.

משרד הבריאות הוסיף כי עד היום נודע על כ-1,500 חולים מאובחנים במחלה וכפי הנראה קיימים חולים נוספים שאינם מאובחנים.

בני משפחתו של עזרן אמרו הבוקר לוואלה! חדשות כי בכוונתם לתבוע את בית החולים בגין רשלנות רפואית. "אחרי שהוא מת, הרופאים התחילו להאשים אחד את השני, מול העיניים שלנו. להפיל את התיק מאחד לאחד", טען אחיו הבכור של המנוח, אבנר עזרן. לטענתו, אחיו הצעיר הגיע לבית החולים מספר פעמים במהלך השבוע, אך אושפז רק ביום שישי.אנחנו בהחלט נגיב בדרך משפטית. לא נראה לי שזאת הייתה צריכה להיות התוצאה. אח שלי היה בריא וחזק", אמר עזרן. מבית החולים נמסר בתגובה כי הם ממתינים למסקנות ועדת הבדיקה החיצונית.

גופתו של עזרן הועברה למכון לרפואה משפטית, שם בוצעה נתיחה. הנתיחה קבעה כי עזרן אכן לקה בשפעת החזירים. החשש שהצעיר חלה בנגיף H1N1 התעורר בקרב בכירים בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully