וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מפריעה לחגיגת החגיגת בתל אביב

איילה חננאל

27.7.2009 / 12:54

המשטרה החרימה 33 אלף כדורי חגיגת בדירתם של שני אחים בתל אביב. על פי החשד, הסמים נשלחו ללקוחות שונים ברחבי הארץ באמצעות הדואר

33 אלף כדורים החשודים כסם מסוג חגיגת נתפסו אמש (ראשון) בחיפוש שערכו בלשי מחלק הסמים של משטרת תל אביב בדירתם של שני אחים בעיר, החשודים כי הפעילו מערך שליחויות להפצת הסמים. על פי החשד, הסמים נשלחו ללקוחות שונים ברחבי הארץ באמצעות הדואר.

בפעילות שנערכה אמש הבחינו השוטרים בשני חשודים רכובים על קטנועים, כשאחד מהם מעביר מעטפה לשני. מספר דקות לאחר ביצוע ההעברה, עזבו החשודים את המקום. הבלשים עקבו אחר החשוד שקיבל את המעטפה, אשר נראה מגיע למשרד שליחויות.

ביציאתו מהמשרד, עצרו אותו השוטרים ומבדיקה במשרד התברר כי הצעיר, תושב תל אביב בן 26, מסר את המעטפה כשבתוכה 200 כדורי חגיגת ומיען אותה לאחת מערי הארץ.

בהמשך הגיעו השוטרים לאזור מגוריו של החשוד הנוסף, שהעביר את המעטפה לחשוד שכבר נעצר. כאשר יצא החשוד מבניין מגוריו, ניסה להטעות את הבלשים ומסר כי הוא לא מתגורר במקום. אך בדיקה של מפתחות הדירה שהחזיק ברשותו הובילה את הבלשים לאחת הדירות בבניין, בה מתגורר החשוד עם אחיו.

בחיפוש שערכו הבלשים בדירה, נמצאו לטענת המשטרה 33,000 כדורים החשודים כחגיגת, בנוסף לעשרות כדורי ויאגרה מזויפים, אבקות שונות, משקל דיגיטלי ומעטפות נייר.

השניים, בשנות ה-40 לחייהם, נעצרו. הם יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום תל אביב, בחשד שהפעילו מערך שליחויות כלל ארצי של כדורי חגיגת באמצעות צעירים אחרים.

למרות התיקונים הנעשים מדי שנה לפקודת הסמים, רבים מהכדורים המכילים את הסם המכונה "חגיגת" עדיין נחשבים חוקיים ולכן ייתכן שהאחים ישוחררו לביתם אם הבדיקות יעלו כי הכדורים אותם תפסו הבלשים, כלל אינם נמצאים בפקודת הסמים.

  • עוד באותו נושא:
  • חגיגת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully