וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי ש"ס מכונסים כעת להחלטה על המשך צעדיהם

28.12.1999 / 13:37

קיבלו 70 מיליון ש"ח לכיסוי הגרעונות ותוספת לתקצוב השנתי של הרשת. שרי התנועה מעכבים את הגשת מכתבי ההתפטרות

ראשי ש"ס מכונסים בשעה זו בלשכת יו"ר התנועה השר אלי ישי לדיון על המשך צעדיהם במשבר. השר שלמה בניזרי נפגש כעת עם שר האוצר אברהם שוחט לדיון על דרישות ש"ס לתקציבים עבור משרד העבודה והרווחה. ראשי ש"ס מעכבים עתה את הגשת מכתבי ההתפטרות של שריה, עד סוף הדיון בתקציבי המשרדים שבאחריותה - העבודה, הבריאות והדתות.
יו"ר התנועה אלי ישי מסר כי משבר רשת החינוך נפתר. ישי מסר כי על פי הסיכום, תקבל הרשת 70 מיליון שקלים לכיסוי גרעונותיה. התנועה תגייס בעצמה 28 וחצי מיליון שקלים נוספים לכיסוי הגירעון.
כמו כן, עודכן התקציב השוטף של הרשת ויגדל ב-26 אחוז, ל-162 מיליון שקלים בשנה. עוד נמסר כי הרשת תשמור על האוטונומיה שלה, אך ש"ס התחייבה לתגבר באופן משמעותי את לימודי החול. בנוסף סוכם כי ש"ס תסגור 40 מוסדות לימוד, לפי דרישת משרד החינוך, ומספר התלמידים המינימלי בכיתה יהיה 20. תוך פרק זמן שיוסכם עם משרד החינוך תתוקצב הרשת על פי מספר התלמידים ולא על פי מספר הכיתות. מנכ"ל משרד החינוך שלומית עמיחי אמרה כי היא שבעת רצון מן הסיכום שהושג עם ש"ס.
שר החינוך יוסי שריד נפגש לפני הצהריים עם המפשר, יוסי תמיר, ואמר כי נותרו רק פרטים קטנים שטרם נסגרו. יחד עם זאת, בש"ס ממשיכים לקרוא להוצאת תיק החינוך מידיו של שריד, שלטענתם מתנכל להם.
כעת מעריכים בקואליציה כי המשבר עם ש"ס יסתיים בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully