וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשפעת חזירים: "הרופאים אשמים"

רמי שני

27.7.2009 / 9:19

משפחתו של שמעון עזרן, שעל פי החשד מת משפעת החזירים, מתכוונת לתבוע את ביה"ח יוספטל בשל רשלנות רפואית. ביה"ח: "תוקם ועדת בדיקה חיצונית"

מערכת וואלה!

(צילום: יוסי בדלוב, עריכת וידאו: לירז לבנה)

"הוא היה איש חזק מאוד. בריא מאוד. לא יודע מה קרה לו. עשו לו צילום רנטגן כי הוא השתעל ושחררו אותו". כך תיאר היום (שני) אבנר עזרן את אחיו שמעון, שעל פי החשד מת בסוף השבוע משפעת החזירים. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר עזרן כי המשפחה מתכוונת לנקוט בצעדים משפטיים נגד בית החולים יוספטל באילת, בו אושפז שמעון. "אחרי שהוא מת, הרופאים התחילו להאשים אחד את השני, מול העיניים שלנו. להפיל את התיק מאחד לאחד", טען עזרן.

"אחי הגיע כמה פעמים ליוספטל במשך השבוע, עם שיעול וחום, ורק ביום שישי אשפזו אותו", סיפר האח, "עשו לו בדיקות ואשפזו אותו להשגחה. במוצאי שבת, במהלך ביקור רופאים, פחות או יותר בשעה עשר בערב, יצאנו מהחדר שלו. פתאום הצוות התחיל להיות לחוץ. הביאו מכשיר החייאה אבל לא רצו לספר לנו מה קורה. אחרי עשר דקות הוא כבר היה מת, אחרי שפירפר כמה זמן. אני חושב שהם הזריקו לו משהו, אבל לא רוצים לספר לי מה זה היה".

בבית החולים יוספטל דחו את טענת המשפחה. דוברת המוסד, נעמי יצחק הלוי, אמרה שההאשמות בדבר הזריקה הזויות: "אני לא יודעת על מה הוא מדבר. מה שיש לי להגיד, שהוא היה פעמיים במיון. ביקשנו להקים ועדת בדיקה חיצונית, כדי לבדוק את הנסיבות שגרמו למותו. כך יעשה ואנחנו נמתין לתוצאות שלה".

שמעון עזרן בן ה-34 התגורר בשנתיים האחרונות באילת עם אשתו ובתם בת הארבע. הוא עבד כקבלן בניין ועסק בבניית וילות. "הילדה והאישה נשלחו לבדיקות ובעצם כולנו צריכים לעבור עכשיו את הבדיקות האלה" סיפר האח אבנר, הבכור מבין תשעה אחים. אתמול התכנסו האחים כדי להתארגן לקראת ההלוויה שתיערך אחר הצהרים וימי האבל על מותו של שמעון: "קשה לי להאמין שזה מה שקרה שם" סיפר אבנר, "אנחנו בהחלט נגיב בדרך משפטית. לא נראה לי שזאת הייתה צריכה להיות התוצאה. אח שלי היה בריא וחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully