וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה בביה"ח הפגה שהתעוררה לפני קבורתה

איילה חננאל

27.7.2009 / 7:10

בית החולים בנצרת קבע מותם של תאומים פגים, בן ובת. במהלך ההכנה לקבורתם התברר כי הפגה עדיין בחיים והיא הועברה במצב קשה לטיפול. שעות מאוחר יותר - נפטרה. המשטרה חוקרת חשד לרשלנות ביה"ח

עובר ממין נקבה שנקבע מותו גילה אמש (שני) סימני חיים, זמן קצר לפני שהיה אמור להיקבר. העובר, שרופאי בית החולים האיטלקי בנצרת קבעו את מותו בשבוע ה-25 להריונה של האם, היה אמור להיטמן בכפר איכסל סמוך לעיר. אולם בעת רחיצת העובר בטרם הקבורה הבחינו העובדים כי הוא עודנו בחיים. הפגה הועברה לטיפול בבית החולים העמק בעפולה כשהיא במצב קשה ובשעות הבוקר המוקדמות נפטרה. המשטרה פתחה בחקירת השתשלשות האירועים, בחשד לרשלנות מצד עובדי הצוות הרפואי של בית החולים.

מפקד תחנת עפולה, סנ"צ יוסי שרביט, סיפר אמש לוואלה! חדשות: "על פי גרסת האב, לאשתו נולדו תאומים פגים, בן ובת, אשר מותם נקבע בבית החולים בנצרת. בעוד האישה הועברה לאשפוז בבית חולים העמק בעפולה, הוא ביקש לקחת אותם כדי להביאם לקבורה, על פי מנהיגי דתם. במהלך טקס הרחיצה שערך האב טרם הקבורה, בעת ששטף את העובר ממין נקבה, הבחין בתזוזות קלות שהעידו על סימני חיים ומיהר להזעיק את רופא הכפר שמצא דופק חלש אצלו".

"רופא הכפר מיהר להזעיק למקום את מד"א והמשטרה, אשר אספו את העובר לבית החולים העמק, שם אכן התברר שהיא חיה", המשיך שרביט. "מצבה הוגדר קשה והרופאים עמלים על הצלתה. מותו של אחיה התאום נקבע כוודאי". לדברי שרביט, המשטרה בודקת חשד לביצוע עבירה פלילית מצד בית החולים בו נקבע מות העוברים.

בתחילת החודש הכריז צוות מד"א שנקרא לטפל בקשיש בן 84, תושב רמת גן כמת. רופא מד"א שהגיע למקום בו נמצא הקשיש מחוסר הכרה הכריז על מותו וכבר סיים למלא את תעודת הפטירה שלו כאשר השוטרים שנכחו במקום הבחינו כי הקשיש מזיז את ידו. הקשיש פונה בהכרה מלאה לבית החולים.

עדכון ראשון: 23:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully