וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב החשוד ברצח: "השד נכנס בי"

איילה חננאל

26.7.2009 / 20:13

אסף גולדרינג החשוד כי חנק למוות את בתו נועה בת ה-3, אמר בחקירתו כי הוא מצטער על המעשה וכי "שד" נכנס בו בעת ביצוע המעשה. המשטרה: האב היה שפוי

איתי חסיד

(צילום: נעם כהן, איתי חסיד, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

אסף גולדרינג החשוד ברצח בתו נעה בת השלוש אמר אמש (ראשון) לאורך חקירתו: "אני מצטער השד נכנס בי". לעומת זאת במשטרה טוענים כי האב היה שפוי בעת המעשה שהיה מתוכנן ומחושב. כמו כן טען גולדרינג כי נטל תרופות פסיכיאטריות לפני המעשה וכי היה נתון להשפעתם בזמן מעשיו. המשטרה, מנגד, טוענת כי בלע את הכדורים רק לאחר שחנק את בתו.

מעצרו של גולדרינג הוארך אתמול בעשרה הימים בבית משפט השלום ברמלה. השופט קבע כי האב יעבור בדיקה פסיכיאטרית וכי הוא ישההה תחת פיקוח צמוד מחשש שינסה שוב להתאבד. לדברי השופט עמי קובו, "החשוד קשר עצמו למעשים, וישנן ראיות נוספות נגדו". נעה הובאה בצהרים למנוחות.

גדי זילברשלג, עורך הדין של אסף גולדרינג טען בדיון כי המשטרה לא עשתה בדיקות בסיסיות לבחינת מצבו וטענתו של האב לגבי נטילת הכדורים, וזאת מאחר שכבר קבעו את אשמתו. "אפילו מפקד המרחב התראיין ואמר לתקשורת שהאב תכנן את הרצח מראש", הוסיף עו"ד זילברשלג.

נציג המשטרה טען שהאב ידע היטב מה הוא עושה, ואף שמר על זכות השתיקה וסרב לענות על שאלות מסוימות במהלך חקירתו, כנראה על פי עצתו של עורך דינו. "זה לא השלב לבדיקה פסיכיאטרית, שתעכב את חקירתו", אמר הנציג.

אסף גולדרינג הובא אתמול בצהרים להארכת מעצרו לבית המשפט השלום ברמלה כשהוא אזוק בידיו וברגליו. על גופו היו סימני חבלה ותחבושות שכיסו את פרקי ידיו, לאחר שניסה להתאבד. אביו של אסף, דוד גולדרינג אמר בהארכת המעצר כי "אנחנו באבל כבד ואנחנו מבקשים שרק יניחו לנו בשקט".

מהארכת המעצר עלה שגולדרינג חנק את נעה למוות באמצעות ניילון נצמד. לטענת החוקרים, הוא הודה בפניהם כי ביקש לפגוע בבתו כנקמה באשתו ובמשפחה שתמכה בגירושין וביצע את המעשה לאחר שהציע לבתו ממתק וזו ענתה לו שאמא הזהירה אותה שאבא יכול להרעיל אותה. בשלב זה חטף האב את התקף הטירוף שהוביל אותו לחניקת בתו.

במכתב שלטענת המשטרה, כתב האב לאחר הרצח, ציין אסף לאשתו: "אני אוהב אותך, איך הגעת לזה? למה הונית אותי? נתת לי לחשוב שאת אוהבת אותי כשבפועל ניצלת את תום ליבי? רק את יודעת כמה נתתי לך, אבל זה לא הספיק לך". לפני החלטת השופט, התיישבו אחיו ואביו של אסף לידו ובתגובה הרים אסף את ראשו וחייך לעברם.

הבת הובאה למנוחות

נציג המשטרה אמר בהארכת המעצר כי הרצח של הפעוטה התרחש זמן רב לפני הקריאה למגן דוד אדום ונועה מתה שעות רבות טרם מציאת גופתה. על פי החשד כתב כאמור אסף מכתב לאשתו ,לאחר מכן נשכב לצד גופתה של נועה במיטה בחדר השינה וחתך את ורידיו בסכין לאחר שנטל כמות גדולה של כדורים.

מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב ניסים מור, אמר לוואלה! חדשות כי הערכת החוקרים היא שהרצח תוכנן על ידי האב מראש. "לקראת סוף השבוע התגבשה אצלו החלטה", אמר ניצב מור. "יש לנו עדויות ממקום העבודה שלו שהוא היה נסער. אנחנו מבינים שיש פה תהליך. הוא חנק אותה, הוא ידע לקחת כדורים, הוא כתב מכתב לאישה".

בצהרים הובאה נועה למנוחות בבית העלמין גבעת שאול בירושלים. מוקדם יותר אתמול נותחה גופתה של נועה במכון המשפטי באבו כביר. בתחילה התנגדה אמה של נועה לניתוח, אולם לאחר לחצים שהופעלו עליה היא החליטה בסופו של דבר לאשר אותו. נועה גולדרינג נמצאה אתמול בצהרים ללא רוח חיים בבית משפחתה במושב בצרה שבשרון. לפי החשד, אביה אסף רצח אותה ולאחר מכן ניסה להתאבד. הוא פונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי חוקרי המשטרה שדובבו אותו, הוא הודה במיוחס לו. האב ניסה לפגוע בעצמו בשנית במהלך אישפוזו בבית החולים, כאשר ניסה לקפוץ מחלון הבניין.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי גולדרינג רצח את בתו ככל הנראה על רקע פרידה מאשתו לפני מספר שבועות. בבית המשפחה בו נרצחה הפעוטה, גם נמצא מכתב אותו הפנה לאשתו ובו הביע חשש כי הבת תילקח ממנו כתוצאה מהגירושים. במכתב הביע גולדרינג את אהבתו לאישה שביקשה להתגרש ממנו וגולל את מצוקתו, אך לא ציין כי בכוונתו לפגוע בבתו או בעצמו. בני הזוג פתחו בהליך גירושים, ככל הנראה לאחר שהאישה החלה בתהליך של חזרה בתשובה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully