וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ לוי התלוננה נגד מי שקראה לה "פרחה"

פנחס וולף

26.7.2009 / 12:18

כנסת נכבדה: ח"כ אורלי לוי-אבקסיס התלוננה ליו"ר הכנסת נגד מנהלת סיעת הליכוד, שכינתה אותה "פרחה" במהלך דיון סוער במשכן. "הדברים מבזים את הכנסת"

ח"כ הכנסת אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו) פנתה ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין, בדרישה שיפעל נגד מנהלת סיעת הליכוד, עליזה בראשי שכינתה אותה "פרחה". בעקבות הדיון הסוער בכנסת על חוק הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל, התפתחו חילופי דברים בינה לבין בראשי במהלכם אמרה בראשי ללוי: "פרחה, תחזרי לדגמן".

במכתב הפניה לריבלין, כתבה לוי- אבקסיס כי בראשי הטיחה בה "מילים שאינן מכבדות את המקום ואת הנוכחים. ברצוני להדגיש כי דברים חמורים אלה, אשר נאמרו בתוך אולם המליאה, לפני חברי הכנסת וראש הממשלה, שעמד בסמוך למקום, מבזים את מוסד הכנסת וכל מי שלוקח בו חלק", כתבה חברת הכנסת. "אני פונה אליך על מנת למצות את הדין עם גברת בראשי, כדי שמעשים כגון אלו לא יישנו".

בראשי, אמרה ביום חמישי כי היא מתנצלת בפני ח"כ אורלי לוי-אבקסיס על התבטאויותיה כלפיה. לדבריה, היא אף מתכוונת להביע את התנצלותה באופן אישי בפני לוי. "חלק מהדברים שיוחסו לי בתקשורת נכונים וחלקם אינם נכונים", אמרה בראשי. "בכל מקרה, אני מקווה שלאחר ההתנצלות נוכל להמשיך ולשתף פעולה לטובת הכנסת והממשלה כפי שעשיתי ב-30 השנים האחרונות במסגרת עבודתי בסיעת הליכוד בכנסת".

על כך אמרה לוי: "חמור מאוד שמנהלת סיעת הליכוד מתנסחת באופן כזה כלפי חברת כנסת מכהנת, בתוך מליאת הכנסת ולפני חברי כנסת וראש הממשלה בעצמו. אך חמור מכך שאלו האנשים הסובבים את ראש הממשלה ולוחשים על אוזנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully