וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיסמעיל הניה אין יותר חברים בפייסבוק

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

26.7.2009 / 11:38

חברת פייסבוק הורידה את עמוד התמיכה בראש ממשלת חמאס. עשרת אלפים תומכים נעלמו בלחיצת כפתור. בעיתון "אל חיאת" העריכו כי האתר היה נתון ללחץ מצד ישראל וארה"ב

הנהלת הרשת החברתית באינטרנט "פייסבוק" הסירה את עמוד קבוצת החברים של תומכי ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הניה, שמנה יותר מ-10,000 תומכים. מספר עיתונים ערבים דיווחו הבוקר (ראשון) כי גורמים המעורבים בנושא מסרו כי לא ברורה הסיבה להסרת עמוד התמיכה בהניה.

במקביל הזהירו הגורמים מפני אפשרות שהנהלת "פייסבוק" תנקוט בצעדים דומים נגד עמודים אחרים, שאליהם משתייכים תומכי חמאס, כגון עמוד קבוצת החברים של ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל המופיע תחת השם "המפקד חאלד משעל" ושזוכה לתמיכה של כ-17 אלף תומכים.

העיתונים דיווחו כי גולשי פייסבוק זועמים החליטו למחות נגד הצעד על ידי שליחת הודעות דואר אלקטרוני להנהלת "פייסבוק" בדרישה להחזיר את עמוד התומכים של איסמעיל הניה ולא לפגוע בעמודים נוספים של בכירי "ההתנגדות הפלסטינים" וזאת "כדי לחזק את עקרון חופש הביטוי". העיתון הלונדוני "אל-חיאת" העריך כי האתר היה נתון ללחצים מצד ישראל, ארצות הברית או מצד קבוצות לחץ שפעלו למען ישראל ונאבקות בפלסטינים ובחמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully