וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האם המרעיבה: "הילד נראה בריא לגמרי"

נעמה טלמור

26.7.2009 / 11:21

השר דניאל הרשקוביץ ביקר את הילד שאמו חשודה בהרעבתו וחיזק את צוות בית החולים הדסה עין כרם: "אלה שתוקפים ומגנים את בית החולים עושים פשע חמור"

שר המדע והטכנולוגיה, פרופ' דניאל הרשקוביץ (הבית היהודי), ערך הבוקר (ראשון) ביקור בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ונפגש עם בנה של האם החשודה בהרעבתו. במהלך הביקור אמר הרשקוביץ כי "רואים שהילד מתאושש, הוא נראה בריא לחלוטין". הרשקוביץ התייחס גם לטענות נגד בית החולים ואמר כי "אני רוצה לחזק את ידי הצוות הרפואי, שלנגד עיניו עומדת רק טובת המאושפזים".

עוד אמר השר הרשקוביץ כי "אלה שתוקפים ומגנים את בית החולים עושים פשע חמור, זה עוול שאין למעלה ממנו. אני מאחל לרופאים שלא יירתעו מהתוקפים וימשיכו במלאכת הקודש". בתוך כך אמור בית משפט השלום בירושלים להחליט האם לאפשר לילד בן השלוש לשוב ולהתגורר עם אמו.

הרשקוביץ ביקר גם את מנשה כליפא, האברך שניסה להציל ביום חמישי שעבר, את הילדה רחל סופר. הילדה מתה כתוצאה מנפילה לבור רעיל סמוך לגן משחקים בירושלים. הרשקוביץ אמר למשפחתו של כליפא שעדיין מאושפז במצב קשה כי "באתי להביע הערכה למעשה הגבורה שביצע ואני מתפלל שיחזור במהרה לתפקוד מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully