וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 בעקבות אחת: אם השמינייה תופיע בריאליטי

עידן דורנר

26.7.2009 / 10:43

נדיה סולימן, שמכונה בתקשורת "Octomom", חתמה על חוזה עם חברת הפקות אירופית, לפיו כל 14 ילדיה יופיעו בתוכנית תמורת סכום של רבע מיליון דולר

נדיה סולימן בת ה-33, שילדה לפני מספר חודשים שמינייה בנוסף לששת הילדים שלה, חתמה על חוזה בסך 250 אלף דולר בתמורה להשתתפותה, יחד עם כל 14 ילדיה, בתוכנית ריאליטי. סולימן, שמכונה בתקשורת " Octomom" ("אם השמיניה"), חתמה על החוזה עם חברת הפקות אירופית. הילדים ירוויחו את הכסף לאורך תקופה של שלוש שנים.

הצילומים אמורים להתחיל ב-1 בספטמבר, אך על בית המשפט לאשר תחילה את החוזים עליהם חתומים הילדים. הסדרה לא תעקוב אחר המשפחה במשך 24 שעות ביממה, אלא תתעד רגעים נבחרים בחייה, כגון ימי הולדת. בעבר ספגה סולימן ביקורת נוקבת מבית המשפט לאחר שהעלתה לאתר אינטרנט ציומי וידאו של כמה מילדיה, ללא שקיבלה את האישורים המתאימים.

לפי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, הילדים, שהבכור שבהם הוא בן 8, ירוויחו 125 אלף דולר עבור 36 ימי צילום בשנה הראשונה של הסדרה, 75 אלף דולר עבור 21 ימי צילום בעונה השנייה, ו-50 אלף דולר עבור 14 ימי צילום בעונה השלישית. 15% מההכנסות האלו יועברו לקרן נאמנות ממנה יוכלו הילדים למשוך את הכסף רק כשיהיו בני 18, כמתחייב מהחוק בקליפורניה.

סולימן, אם חד הורית מובטלת, התפרסמה בינואר האחרון לאחר שילדה שמינייה, שש בנים ושתי בנות בניתוח קיסרי. את השמינייה ואת ששת ילדיה הקודמים היא ילדה לאחר שעברה הפריות מבחנה. סולימן בת ה-33 מחוסרת עבודה ומקבלת תלושי מזון מהממשל האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully