וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שפוטר כי אשתו כוכבת פורנו

26.7.2009 / 0:10

החלטת מועצת עיירה קטנטנה בפלורידה לפטר את מנכ"ל העירייה על רקע עיסוקה של אשתו, מכה גלים ברחבי ארה"ב. "דוגמא טובה לקבלת החלטות גרועה"

בימים האחרונים למדו על בשרם פרנסי העיירה הקטנטונת פורט מאיירס ממדינת פלורידה שבארה"ב על המושג "בומרנג". שמה של העיירה עלה לכותרות בעיתונות הארצית בעקבות ניסיון של העירייה למנוע סקנדל תקשורתי, לאחר שהתברר כי אשתו של מנכ"ל העירייה, סקוט ג'אנקה, היא שחקנית בתעשיית סרטי המבוגרים. הצעד הנמהר שנקטה העירייה, עם היוודע מקצועה השני של אשתו של המנכ"ל, היה בפיטוריו הפתאומיים. כך דווח בעיתון "USA Today".

הסיפור החל ביום שלישי האחרון לאחר שחברי מועצת העיר גילו שאשת המנכ"ל, אנבלה מוטה, הידועה יותר בשם – ג'יזל מור, מפעילה אתר אינטרנט בעל תכנים פורנוגרפים תחת שם הבמה שלה. לפי אתר החדשות של תעשיית סרטי המבוגרים, אשתו של גאנקה, אנבלה מוטה, 43, מפעילה את אתר האינטרנט במשך השנה וחצי האחרונות.


לאחר שהתפרסמה הפרשה, אמר ג'אנקה, שהועסק על ידי העירייה מאז חודש מרץ 2008, כי משפחתו צריכה פסק זמן לעכל את מה שעבר עליה בימים שחלפו מאז שנחשפה. "זה היה מהמם" אמר ג'אנקה, בהתייחסו לתמיכה לה הוא זוכה מתושבי העיירה שלדבריו רבים מהם רואים בפיטוריו כלא תקינים.

בכתבה שפורסמה באתר האינטרנט המסקר את חדשות "התעשייה", סיפר ג'אנקה כי הוא ואשתו האמינו כי עיסוקה של אשתו ייחשף בסופו של דבר. "חשבנו על זה וניסינו לשמור על פרופיל נמוך" אמר ג'אנקה, "אני מניח כי ידענו שיום אחד זה יקרה, אך קיווינו שזה לא ישנה משהו".

מעבר ל"זובור" התקשורתי לה זכתה העיירה, היא תיאלץ לשלם לג'אנקה פיצויים בסך 50,000 דולר לאחר שמועצת העירייה החליטה לפטר אותו ללא מתן סיבה מוצדקת.

האוורד סימון, מנהל ארגון "איחוד הזכויות האמריקאיות בפלורידה" כינה את הפיטורין כ"דוגמא טובה לקבלת החלטות גרועה. אני לא יכול לדמיין החלטה מטומטמת מזו. לפטר אדם הידוע כעובד מצטיין" אמר סימון, "לא בשל דבר שהוא עשה מחוץ לשעות העבודה, אלא דבר שעשתה אשתו, באופן חוקי, מחוץ לשעות העבודה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully