וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מעריכה שרצח הפעוטה תוכנן מראש

איילה חננאל, עדי שמחוביץ ונעמה טלמור

26.7.2009 / 7:25

אסף גולדרינג שעל פי החשד חנק את בתו נועה בת ה-3 למוות, שוחרר מביה"ח ויובא להארכת מעצר. הבוקר בוצעה נתיחה בגופתה של הפעוטה

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

גופתה של נועה גולדרינג בת ה-3 שנרצחה על פי החשד על ידי אביה אסף גולדרינג בן ה-32 אתמול במושב בצרה, נותחה הבוקר(ראשון) במכון המשפטי באבו כביר. בתחילה התנגדה אמה של נועה לניתוח, אולם לאחר לחצים שהופעלו עליה היא החליטה בסופו של דבר לאשר אותו.

האב החשוד הועבר הבוקר לבית החולים מאיר בכפר סבא מתא המעצר לאחר שחש ברע. אך הוא שוחרר לאחר מספר שעות ומבית החולים נמסר כי מצבו טוב באופן יחסי. "השפעת התרופות והכדורים שלקח אתמול פגה". היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום ברמלה וייתכן שמבמהלך היום אף יערוך שחזור של הרצח.

עורך דינו של גולדרינג, גדי זילברשלג אמר לוואלה! חדשות כי לאחר שנפגש עם האב כי "הוא נמצא במצב נפשי קשה. כרגע עוד לא ידוע לי מה דרישות המשטרה. חשוב להדגיש שמדובר בטרגדיה גדולה למשפחה". זילברשלג חזר ואמר כי מרשו היה נתון להשפעת כדורים ולא היה בדעה צלולה. לדבריו, "המשפחה מצויה כרגע באבל כבד בעקבות מותה של נועה. הטרגדיה היא קשה עבורם והם מנסים לעכל את מה שקרה".

מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב ניסים מור, אמר לוואלה! חדשות כי הערכת החוקרים היא שהרצח תוכנן על ידי האב מראש. "לקראת סוף השבוע התגבשה אצלו החלטה", אמר ניצב מור. "יש לנו עדויות ממקום העבודה שלו שהוא היה נסער. אנחנו מבינים שיש פה תהליך. הוא חנק אותה, הוא ידע לקחת כדורים, הוא כתב מכתב לאישה".

האב ניסה להתאבד

נועה גולדרינג נמצאה אתמול בצהרים ללא רוח חיים בבית משפחתה במושב בצרה שבשרון. לפי החשד, אביה אסף רצח אותה ולאחר מכן ניסה להתאבד. הוא פונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי חוקרי המשטרה שדובבו אותו, הוא הודה במיוחס לו.

האב ניסה לפגוע בעצמו בשנית במהלך אישפוזו בבית החולים, כאשר ניסה לקפוץ מחלון הבניין. מבית החולים נמסר לוואלה! חדשות כי האב נמצא במצב של אי שקט קשה וכי הוא נבדק על ידי פסיכיאטר. למרות ניסיונות ההתאבדות צפוי האב להשתחרר מבית החולים ומשם יועבר למעצר.

בשעה 12:20 התקבלה הודעה על ילדה מחוסרת הכרה במושב. צוותי מד"א-ירקון שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החיאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. על גופתה נמצאו סימני חניקה, והיא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר לצורך נתיחה, אולם אמה של נועה, ליסה, התנגדה לביצוע הנתיחה ורק לאחר ניסיונות שכנוע רבים הסכימה הבוקר. וגופתו של הילדה הועברה למכון לנתיחה באבו כביר.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי גולדרינג רצח את בתו ככל הנראה על רקע פרידה מאשתו לפני מספר שבועות. בבית המשפחה בו נרצחה הפעוטה, גם נמצא מכתב אותו הפנה לאשתו ובו הביע חשש כי הבת תילקח ממנו כתוצאה מהגירושים. במכתב הביע גולדרינג את אהבתו לאישה שביקשה להתגרש ממנו וגולל את מצוקתו, אך לא ציין כי בכוונתו לפגוע בבתו או בעצמו. בני הזוג פתחו בהליך גירושים, ככל הנראה לאחר שהאישה החלה בתהליך של חזרה בתשובה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully