וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 3 נפל מהקומה השלישית בביתו ונפצע קשה

נעמה טלמור

25.7.2009 / 14:19

הילד נפל מגובה של 12 מטר מבניין מגורים בירושלים ופונה לבית החולים. לפני יומיים נפצעה קשה ילדה בת שש, לאחר שנפלה מהקומה החמישית בביתה

ילד כבן שלוש נפצע היום (שבת) באורח קשה, לאחר שנפל מהקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב ניקנור בירושלים. הוא צנח מגובה של 12 מטר. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו להמשך טיפול בית החולים הדסה עין כרם בעיר.

ביום חמישי נפצעה באורח קשה ילדה בת שש, לאחר שנפלה מחלון הקומה החמישית בביתה שברמלה. אמה של הילדה, שיצאה באותו הזמן לקניות והותירה אותה לבדה, נחקרה בחשד לרשלנות ושוחררה לשהות לצד בתה בבית החולים.

סמוך לשעה שש בערב התקבל דיווח במד"א ובמשטרה על ילדה שמוטלת על גגון הצמוד לבניין מגורים ברחוב בן גוריון ברמלה. הדיווח התקבל מאחת השכנות בבניין, ששמעה את חבטת הילדה בגגון ומיהרה להתקשר למד"א. צוות נט"ן של מד"א איילון שהוזעק למקום מצא את הילדה כשהיא בהכרה אולם סובלת מפגיעות חמורות בכל חלקי גופה, ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא.

חוקרי תחנת רמלה, בפיקודו של סנ"צ שמוליק רוזנטל, הגיעו למקום, ומחקירה ראשונית התברר כי הילדה, ששהתה לבדה בבית, התקרבה לחלון הדירה, איבדה את שיווי משקלה וצנחה מגובה של כ-15 מטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully