וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב ניסה להתאבד שוב בבית החולים

איילה חננאל ונעמה טלמור

25.7.2009 / 20:10

אסף גולדרינג, האב החשוד ברצח בתו נועה בת ה-3, ניסה לפגוע בעצמו שוב בבית החולים. האב ניסה להתאבד לאחר רצח בתו אך הוא נפגע באורח קל בלבד. המניע לרצח ככל הנראה חשש האב שבתו תילקח ממנו בעקבות הגירושין מאשתו

איתי חסיד

(צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד)

נועה גולדרינג, פעוטה בת שלוש, נמצאה בצהריים (שבת) ללא רוח חיים בבית משפחתה במושב בצרה שבשרון. לפי החשד, אביה אסף, בן ה-32, רצח אותה ולאחר מכן ניסה להתאבד. מצבו קל, והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא. לדברי חוקרי המשטרה שדובבו אותו, הוא הודה במיוחס לו.

האב ניסה לפגוע בעצמו בשנית במהלך אישפוזו בבית החולים, כאשר ניסה לקפוץ מחלון הבניין. מבית החולים נמסר לוואלה! חדשות כי האב נמצא במצב של אי שקט קשה וכי הוא נבדק על ידי פסיכיאטר. למרות ניסיונות ההתאבדות צפוי האב להשתחרר מבית החולים ומשם יועבר למעצר.

בשעה 12:20 התקבלה הודעה על ילדה מחוסרת הכרה במושב. צוותי מד"א-ירקון שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החיאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. על גופתה נמצאו סימני חניקה, והיא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר לצורך נתיחה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי גולדרינג רצח את בתו ככל הנראה על רק פרידה מאשתו לפני מספר שבועות. בבית המשפחה בו נרצחה הפעוטה, גם נמצא מכתב אותו הפנה לאשתו ובו הביע חשש כי הבת תילקח ממנו כתוצאה מהגירושין. במכתב הביע גולדרינג את אהבתו לאישה שביקשה להתגרש ממנו וגולל את מצוקתו, אך לא ציין כי בכוונתו לפגוע בבתו או בעצמו. בני הזוג פתחו בהליך גירושין, ככל הנראה לאחר שהאישה החלה בתהליך של חזרה בתשובה.

זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א, סיפר לוואלה! חדשות: "צוות טיפול נמרץ שהגיע בתוך דקות ספורות מצא את הילדה ללא רוח חיים כשהיא סובלת מחבלות קשות בפנים". האב נמצא ליד המיטה כשהוא מעורפל הכרה, ככל הנראה לאחר שנטל כדורים. בנוסף, ורידיו היו חתוכים. לדברי עדי ראייה, בחדר היה גם סכין, ולפי החשד גולדרינג לפגוע באמצעותו בעצמו.

הפעוטה שנרצחה התגוררה עם האם בירושלים, ואביה לקח אותה אתמול למושב למשך השבת, בהתאם לסיכום עם האם. סבה של נועה, אביו של אסף, סיפר כי התכוון להגיע לבקר את נכדתו אצל אסף. טרם יציאתו לכיוון מושב בצרה, התקשר אל הבן ושוחח עימו. הסב סיפר לשוטרים כי בנו נשמע מעורפל והדבר עורר דאגה בלבו והוא מיהר לצאת לעבר בית בנו. בהגיעו צלצל הסב בדלת אך נותר ללא מענה. במקביל הזעיק למקום את בנו הנוסף, אחיו של אסף. משהצליח להיכנס לבית מצא את נכדתו ללא הכרה ואת בנו עם חתכים קלים בידיים והזעיק את מד"א ואת המשטרה. כשהגיעו, הוביל אותם הסב לחדר השינה, תוך שהוא אומר: "בואו מהר, הילדה גמורה". הוא העיד, כי בנו היה שרוי במצוקה בשל הפרידה מאשתו.

עדכון ראשון: 13:01.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully