וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת סמויה עצרה חשוד שמכר סמים לבני 15

רמי שני

24.7.2009 / 20:39

סערה בישוב עומר שבדרום: עשרות בני נוער רכשו סמים בפיצוציה תמימה למראה סמוך לבריכה המקומית. החשוד במעשים נעצר

צעיר תושב טראבין נעצר השבוע על ידי היחידה המרכזית של משטרת הנגב, בחשד שמכר סמים לבני נוער באזור. מחקירת המשטרה עולה, שהנערים היו מזמינים ממנו את הסם בפגישות עימו, והוא היה מודיע להם באמצעות מסרונים לטלפונים הניידים כי "המשלוח" שלהם מוכן ועליהם לבוא לאסוף אותו. במקרים אחרים, הפעיל החשוד שליח בן כפרו, שסיפק את הסמים לנערים וגבה מהם תשלום.

הסמים נמכרו לעשרות בני נוער בני 15 מהיישוב עומר. על פי החשד, ניהל האיש את עסקי הסמים מפיצוציה במרכז המסחרי, סמוך לבריכה ביישוב. למקום מגיעים בני נוער רבים, שידעו ככל הנראה על האפשרות לרכוש במקום סמים, בעיקר חשיש.

מידע על מכירת הסמים לקטינים הגיעה למשטרה והיחידה המרכזית החליטה להפעיל סוכנת סמויה. שוטרת מהיחידה הצליחה ליצור קשר עם החשוד, וכשהוא הודיע לה שהסם ברשותו, השוטרים תיעדו את העיסקה ועצרו את החשוד.

האיש נלקח לחקירה ולטענת המשטרה, קשר עצמו לעסקאות שביצע. כמו כן, נעצר הקטין שסייע במכירת הסם וביצע עבורו את השליחויות. הוא שוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים וההחלטה לגבי המשך הטיפול בו תתקבל בימים הקרובים. בני הנוער שרכשו את הסמים, נחקרו ושוחררו. המשטרה המליצה לנקוט כלפיהם בצעדים טיפוליים.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully