וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

168 תיירים צרפתים בנצרת פונו לביה"ח

נעמה טלמור

24.7.2009 / 11:07

במהלך טיול בכנסיית הבשורה בנצרת חשו התיירם ברע וסבלו משלשולים והקאות. הם פונו על ידי מד"א לבית החולים. טרם נודע היכן אכלו

צוותי מד"א גלבוע הוזעקו הבוקר (שישי) לטפל בקבוצה של 168 תיירים מצרפת שטיילו בעיר נצרת. התיירים חשו ברע וסבלו מחולשה, שלשולים והקאות. לאחר טיפול במקום פונו התיירים להמשך טיפול בבית החולים העמק בעפולה.

אלעד בכר, דובר מד"א גלבוע, סיפר לוואלה! חדשות: "בסביבות השעה רבע לעשר התקבלה קריאה במוקד, צוותים רבים יצאו לעבר כנסיית הבשורה בנצרת שם נמצאו 90 התיירים שחשו מאוד ברע. התחלנו בפינוי התיירים, חלקם באמבולנסים וחלקם בניידות טיפול נמרץ. שאר התיירים הועלו על האוטובוסים יחד עם צוותים רפואיים שלנו ופונו לבית החולים". בשלב זה טרם ידוע היכן אכלו התיירים והיכן בילו את הלילה.

חלק מהתיירים ככל הנראה סובלים מסלמונלה. ד"ר כמאל אבו-ג'בל, רופא בכיר במחלקה פנימית בבית החולים זיו בצפת אמר כי "התיירים סובלים מכאבי בטן, שלשולים, הקאות וכאבי ראש ומטופלים בעירויי נוזלים. לא ברור כמה מהם יאושפזו". ככל הנראה, לקו התיירים בקלקול הקיבה בעת שהיו בסיור במדבר יהודה.

מעמותת התיירות של נצרת נמסר כי "התיירים מצרפת לא אכלו ולא שתו בנצרת, זאת בהתבסס על בדיקה שנערכה באגף התברואה בעירייה. הביקור בנצרת לא קשור בהרעלת המזון שהייתה. אצלנו יש הקפדה מיוחדת לנושא המזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully