וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של דודו טופז חש ברע ועבר צנתור

נעמה טלמור

23.7.2009 / 14:15

מיקי גולדנברג, אחיו של הבדרן דודו טופז, הגיע לבית החולים בילינסון לאחר שחש כאבים בחזהו והוכנס לצנתור בהול. בית החולים סירב לאשר את הדברים

מיקי גולדנברג, אחיו של דודו טופז, עבר הבוקר (חמישי) צנתור בבית החולים בילינסון. דוברת מטעם המשפחה מסרה לוואלה! חדשות כי גולדברג חש אמש ברע וסבל מלחץ בחזה. הבוקר הוא הגיע לבית החולים בילינסון בפתח תקווה על מנת להיבדק והוכנס לצנתור בהול ביחידה לצנתור בבית החולים, בניהולו של פרופ' רן קורנובסקי. גולדנברג עבר את הצנתור בשלום. עוד נמסר כי הוא בהתאוששות ויעבור בזמן הקרוב לאשפוז במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים. בבית החולים נמנעו מלאשר את הדברים.

לפני כחודש וחצי הביע גולדנברג אכזבה מכך שאחיו לא הסכים להתייעץ עימו לפני שתכנן על פי החשד את הפגיעה באנשי התקשורת: "מקשים עלי לראות את אחי, אך לפעמים כשיש שם אנשים טובים בבית המעצר ובבית החולים, אני רואה אותו למספר דקות, אומר לו שאני אוהב אותו, אנחנו מתחבקים ואני עומד מאחורי זה שאמרתי לו שמבחינתי הדבר הזה שקרה לו הוא מתנה. זו מתנה ואולי עכשיו הוא ילמד שלא עדיף שכן קרוב מאח רחוק".

בימי הדיונים הראשונים במשפטו של אחיו, אמר גולדנברג: "באתי לפה כמו שבאתי לבית החולים, לבית המעצר ולחדר החקירות - כי אני רואה מה עובר עליו. חשוב לי שלא ישכחו גם את הדברים הטובים שהוא עשה: את העזרה, התמיכה וההתנדבות של דודו לאורך השנים וגם את הכספים שהוא הוציא מכיסו, מנפשו ומרוחו כדי לעזור - יותר מרוב האנשים בארץ הזאת. באתי לפה כי אני מבקש עליו חמלה. הייתי רוצה כי היד שתיתן את גזר הדין תופעל מהלב, לא פחות"

לאחר נסיון התאבדותו של אחיו, אמר גולנדברג, כי אולי דודו יבין סופסוף שלא טוב שכן קרוב מאח רחוק". לדבריו, "טוב שמצאו אותו, אבל חבל שלא הקפידו על כך קודם לכן. אני חושב על אותו רגע שאדם מסוים מצא את הפתק בתא, ובמקום לשים אותו בצורה מכובדת בכיס החולצה חשב 'איך אני מוציא את זה לפרסום?'. מעניין אותי מה עובר בראש של אותו בן אדם", אמר אחיו של טופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully