וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצמן: "יש לי אמון מלא בביה"ח הדסה"

נעמה טלמור

23.7.2009 / 11:38

סגן שר הבריאות ביקר הבוקר בבית החולים בו מאושפז הפעוט שאמו חשודה בהרעבתו, והביע את אמונו המלא במוסד. "המחאות אינן מייצגות את כלל ציבור החרדים"

סגן שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) ערך הבוקר (חמישי) ביקור בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, על רקע טענות בקרב גורמים בעדה החרדית, לפיהן בית החולים התרשל בטיפול שנתן לבנה של האם החשודה בהרעבתו.

בביקורו חיזק ליצמן את צוות בית החולים, ואמר כי יש לו "אמון מלא בבית החולים. מדובר בבית חולים מתקדם וטוב". לדבריו, "בכוונתנו לבדוק טענות נגד בית החולים בדיוק כפי שאנו בודקים במשרד הבריאות טענות מסוג אלה. אין בכוונתנו להקים ועדת בדיקה מיוחדת בעניין זה".

ליצמן התנער ממפיצי הפשקווילים, הכרזות בגנות בית החולים שנתלו בירושלים, ואמר: "לא מדובר בכל המגזר החרדי, אלא בקבוצה מסוימת שנתונה ככל הנראה בסערת רגשות". ליצמן ציין כי גם הוא, בחייו כאיש ציבור, ראה כמה פשקווילים שנכתבו בגנותו.

מוקדם יותר השבוע אמר הרב אברהם פרויליך, שבביתו מוחזקת האם החשודה בהרעבת בנה, כי "מצבו של הילד הוא תוצאה של טיפול משונה של בית החולים" ולא נגרם ממעשיה של האם. "מצד אחד אין לו סרטן, אבל הוא מקבל טיפול כימי, לא נתנו לו לאכול ארבעה חודשים ולא לשתות דרך הפה כדי שהקיבה תצטמק". לדבריו, "לא מובן למה בהדסה חוששים שרופאים אחרים יראו את הילד".

מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נמסר אתמול כי הידיעות שהתפרסמו, לפיהן הוחלט שהפעוט יועבר לבית חולים אחר מצוצות מהאצבע ואין להן על מה להסתמך. "הדסה לא סיכמה על כך עם איש ולא עמדה בקשר עם אף בית חולים אחר בעניין זה. הילד מאושפז בהדסה בתוקף צו בית משפט. הדסה תציג את עמדתה בעניין ובעניין המשך אשפוזו בפני בית המשפט בדיון שיתקיים מחר", מסר אתמול בית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully