וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אבו מאזן יסלח למי שהאשים אותו ברצח?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.7.2009 / 11:16

האם יו"ר הרשות אבו מאזן יסכים להתפייס עם בכיר פתח, פארוק קדומי, לאחר שהאחרון האשים אותו בתכנון חיסולו של יאסר ערפאת? ברשות מנסים לפייס

מקור פלסטיני ברמאללה טען היום (חמישי) כי בימים אלו מנהלים גורמים ערבים מגעים לתווך בין אבו מאזן ופארוק קדומי, המכהן כראש המחלקה המדינית של פתח ונמצא בטוניס. המקור מסר לעיתון ירדני, כי הגורמים מנסים לארגן פגישת פיוס בין השניים באחת מבירות מדינות ערב.

במסיבת עיתונאים שקיים לפני כשבוע וחצי, האשים קדומי את אבו מאזן בתכנון חיסול יאסר ערפאת ביחד עם ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. קדומי, הנחשב למוביל הקו הניצי בפתח, טען כי בידיו נמצא פרוטוקול סודי של ישיבה בהשתתפות שרון, אבו מאזן, שר הביטחון דאז שאול מופז ובכיר פתח מוחמד דחלאן, שבה תכננו את חיסול ערפאת. בפתח זעמו על דבריו של קדומי ואיימו לסלקו מהארגון. אבו מאזן דחה בתוקף את ההאשמות ותאר אותן כ"חסרות בסיס".

עוד מסר המקור כי קדומי הציב תנאים לפגישה עם אבו מאזן, ביניהם סילוק דחלאן מפתח, הפסקת פעילות ממשלתו של סלאם פיאד ברמאללה והפסקת המעצרים של פעילי חמאס והג'יהאד האיסלמי בגדה. "אבו מאזן טרם השיב לדרישות של קדומי, אולם הוא בוחן ברצינות את הצעת התיווך הערבית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully