וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל נוסף? נערה נפלה לבור בעומק 10 מ'

רמי שני

23.7.2009 / 12:02

המקרה של הפעוטה שנפלה אתמול לבור בירושלים לא היה היחיד השבוע. בת 13 נפלה השבוע לבור מים בעת טיול משפחתי בבית גוברין. מצבה טוב. "היה שם מכסה אבל מישהו הוציא אותו"

רחל סופר בת השלוש מירושלים, שמתה אתמול (חמישי) לאחר שנפלה לבור רעיל, היא המקרה השני השבוע של נפילה מסוכנת לבור מסוכן ולא מכוסה. מסתבר שנפילת נערה בת 13 לבור בעומק עשרה מטרים במערת חזן באזור בית גוברין אירעה מסיבה דומה - העדר מכסה על פתח בור המים שנמצא בתוך המערה.

"אביה של הנערה שנפלה סיפר לנו שהם מכירים את המקום, ושהם טיילו שם כמה פעמים", סיפר השבוע משה גפן, איש כיבוי אש, שהגיע ראשון אל הנערה. עוד סיפר האב: "מדובר במערות בהן הסתתרו לוחמי בר כוכבא והם הכינו לעצמם בורות מים. הבור הזה היה מכוסה בעבר במכסה, אבל מישהו הוציא אותו לא מזמן וזרק אותו לבאר שנמצאת ליד. הילדה רצתה לעבור מעל הפיר, אבל בגלל שלא היה מכסה, היא נפלה פנימה". גפן הוזעק אליה על ידי איש ביטחון, אשר ירד אל הבור והבין מהנערה שהיא במצב טוב, אך סובלת מכאבים וכנראה משברים.

צוות של מגן דוד אדום העביר אותה במצב קל עד בינוני לטיפול בבית החולים סורוקה, כשהיא סובלת משבר בירכה. היא נותחה והושמו לה חלקי פלטינה. "אני לא חוקר משטרה, אבל מי שהוציא משם את המכסה, צריך לדעת שהוא היה יכול לגרום לאסון גדול", הוסיף האב. "חבל שכך נגמר הטיול המשפחתי".

  • עוד באותו נושא:
  • רחלי סופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully