וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על משרדי רופאו של ג'קסון

עידן דורנר

23.7.2009 / 10:29

הרשות למלחמה בסמים פשטה על הקלינקה של ד"ר מוריי ביוסטון, שנכח בביתו של הזמר בעת מותו, בעקבות החשד כי סיפק לו את משכך הכאבים שהתברר כקטלני

חוקרי הרשות האמריקאית למלחמה בסמים פשטו היום (חמישי) על משרדיו של רופאו הפרטי של מייקל ג'קסון, ד"ר קונרד מוריי. עשרות סוכנים פדרליים נכנסו למשרדים ביוסטון, טקסס, כשבידם צו חיפוש. הם לוו על ידי בלשים ממשטרת לוס אנג'לס. דוברו של ד"ר מוריי הודה כי "הפשיטה הייתה הפתעה עבורנו".

מוריי הוא אחד מתוך שורה של רופאים שנחקרו בקשר למותו של ג'קסון. חשד המשטרה התמקד במוריי, משום שהוא נכח בביתו של ג'קסון בלוס אנג'לס כשהזמר מת. החקירה מתמקדת כעת בשימוש של ג'קסון במשכך הכאבים דיפריבן, שנמצא בביתו. עורך דינו של מוריי סירב להכחיש או לאשר כי מרשו סיפק לג'קסון את התרופה.

מוריי נשאל גם על סיבת העיכוב בקריאה לשירותי רפואת החירום מהרגע שג'קסון הפסיק לנשום, ומדוע הוא ניסה לבצע החייאה בזמר על מיטה, בעוד שנהוג לבצע החייאה על משטח קשה.

אביו של מייקל, ג'ו ג'קסון, האשים את מוריי בתפקוד לקוי שהביא למות בנו. גם האח ג'רמיין הסתייג מהרופא כשאמר: "הפעם הראשונה שפגשתי אותו הייתה בבית החולים. שאלתי את עצמי 'אם הוא רופא, למה מייקל מת?'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully