וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פועלים חקלאיים נפצעו מפיצוץ כימי

נעמה טלמור ואופק עיני

23.7.2009 / 10:00

גבר כבן 50 וצעיר כבן 20 נפצעו באורח קשה ובינוני בפיצוץ שאירע בעקבות ריאקציה כימית בשדות סמוך למושב שדה אילן שבגליל התחתון

גבר כבן 50 וצעיר כבן 20 נפצעו הבוקר (חמישי) באורח קשה ובינוני בפיצוץ שאירע בשדות של מושב שדה אילן שבגליל התחתון. השניים ככל הנראה גרמו בצורה כלשהי לריקאציה כימית בין שני חומרים שהובילה לפיצוץ שגרם לפציעתם. השניים פונו לבית החולים פוריה בטבריה.

הדובר המבצעי של מד"א, זקי הלר, סיפר לוואלה! חדשות: "אחד הפצועים, בן 50, פונה במצב קשה כשהוא מונשם ומורדם וסובל מפגיעה בחזה לבית החולים פוריה בטבריה. השני, בן 20, פונה במצב בינוני כשהוא סובל מחבלות בפנים". כוחות כיבוי ומשטרה ממשיכים לחקור את האירוע כדי להבין אילו חומרים כימיים גרמו לפיצוץ. נבדקת האפשרות כי אחד מהחומרים היה כלור.

יוסי יצחקי, חבר הנהלת האגודה החקלאית של המושב, אמר כי "מדובר בשטחים של קיבוץ בית רימון שנמצאים סמוך לשדה אילן. הפצועים הם שני פועלים מאחד מכפרי המיעוטים באזור. ככל הנראה הפועלים הובילו חומרי דישון, שלמיטב הבנתי, המשטרה בודקת האם ניתן היה להוביל את החומר בצורה הזאת. הם כנראה הגיעו לשדה ועירבבו חומרי דישון שלא מסתדרים אחד עם השני, להערכתי חומצה חנקתית עם כלור. מכל הבדיקות שעשו אנשי המשרד לאיכות הסביבה, עולה כי אין שום חשש לאנשים באזור ואנחנו ממשיכים בשגרת חיים למרות האירוע".

  • עוד באותו נושא:
  • שדה אילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully