וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האברך שקפץ להציל את הפעוטה - במצב קשה

נעמה טלמור

23.7.2009 / 9:14

מנשה כליפא בן ה-50 זכה לכינוי "האברך המציל" לאחר שקפץ אתמול לבור הרעיל בניסיון להציל את רחלי בת ה-3. הפעוטה מתה מהרעלים וכליפא עדיין מאושפז בביה"ח הדסה עין כרם

מצבו של מנשה כליפא, שנחלץ אתמול לעזרתה של רחלי סופר בת השלוש שנפלה לבור סמוך לגן משחקים בשכונת רמת אשכול בירושלים, ממשיך להיות קשה אך יציב. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא מונשם ומורדם. טרם התברר ממה בדיוק סובל כליפא. בבית החולים ממתינים לתוצאות של מספר בדיקות שיצביעו האם הוא סובל מנזקים כתוצאה ממחסור בחמצן או משאיפה של גזים רעילים. כמו כן לא ברור האם קיים נזק מוחי, ואם כן, עד כמה הוא חמור. באתרי האינטרנט החרדיים זכה כליפא לכינויים "האברך המציל" ו-"האברך המחלץ".

רחלי הפעוטה מתה זמן קצר לאחר שנפלה. צוותי מגן דוד אדום הגיעו למקום, אולם לאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלץ רופא לקבוע את מותה של הילדה. כליפא פונה במצב אנוש.

תושבי השכונה סיפרו לוואלה! חדשות כי ”התרענו בעבר על הבור הרעיל”. עד ראייה שנקלע לאזור סיפר כי "מדובר בבור שנמצא כעשרה מטרים בסמוך לגן השעשועים. הילדה נפלה לבור בעומק של חמישה מטרים. מדובר ככל הנראה בבור ישן שעם השנים נצבר בו גז". מאוחר יותר התברר כי מדובר בבור מים ישן שכבר שנים רבות אינו בשימוש. לבור יש מכסה אך הוא ככל הנראה לא היה נעול, כך שבמהלך השנים אנשים השליכו לתוכו פסולת רבה, אשר יצרה תגובה כימית ומילאה את הבור בגז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully