וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דם ונשים": רצח הזמרת מלבנון הופך לסדרה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.7.2009 / 9:43

חודש הרמדאן מביא עימו גם השנה סדרות טלוויזיה שיעסיקו את העולם הערבי. הפעם, לא במקרה, תעלה סדרת תחקירים על מקרי רצח שכוללים זמרות יפות, אנשי עסקים עשירים ועונשי מוות

לעולם הערבי יש למה לצפות בזמן חודש הרמדאן. סדרת טלוויזיה חדשה אודות פרשות הרצח המסעירות ביותר שאירעו בשנה האחרונה בעולם הבידור הערבי תשודר במהלך חודש הצום שיחול השנה באוגוסט. הסדרה, שאמורה לעסוק ברצח של הבה עקאד, בתה של הזמרת המרוקאית המפורסמת לילה רפראן, וברצח הזמרת הלבנונית הפופולארית סוזן תמים, שמותה זעזע את העולם הערבי, הספיקה כבר להרגיז את בני משפחות הקורבנות.

רפראן, שבתה נרצחה יחד עם חברתה על ידי צעיר בן 20, זעמה על כך שהסדרה "דם ונשים" צולמה ללא ידיעתה ומבלי שהתייעצו איתה. גם בני משפחתה של תמים, הזמרת היפהפייה שנרצחה על ידי שכיר חרב שקיבל כסף רב מאיש העסקים המצרי הישאם טלעת מוסטפא, טענו כי יוצרי הסדרה לא קיבלו שום אישור מהם לצלם סדרה על תמים. שתי המשפחות מאיימות אף לתבוע לדין את יוצרי הסדרה.

יוצר הסדרה, איסמעיל כתכת המצרי, סיפר כי הסדרה מורכבת מארבעה חלקים: "היא אמורה לעסוק במעשי הרצח הנודעים של תמים ושל עקאד ובאופן הברברי שבו השתיים נרצחו", אמר. הוא הבטיח לפרסם מידע חדש על חייהן ועל מעשי הרצח והסביר כי הוחלט להכין סדרה על שני מעשי הרצח גם יחד משום שלטענתו קיים קשר בין שניהם: "שני מעשי הרצח בוצעו באותו זמן ובאותה שיטה נפשעת. בנוסף, שניהם הסעירו את דעת הקהל בעולם הערבי במשך זמן רב".

לפני חודשיים גזר בית המשפט במצרים עונש מוות על מוסטפא בגין הזמנת רצח הזמרת תמים משום שניתקה את הקשר ביניהם. מוסטפא הורשע כי שילם שני מיליון דולר למאבטח מצרי על מנת שידקור למוות את תמים בביתה שבאיחוד האמירויות. פרשת הרצח וגזר הדין שהוטל על מוסטפא, איש עסקים נודע ופוליטיקאי מקושר לצמרת השלטון, זעזעו את דעת הקהל במצרים ובעולם הערבי.

nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully