וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים ערבים: "השר לנדאו גזען וחשוך"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.7.2009 / 19:25

במכתב ששלחו חברי הכנסת של מפלגות חד"ש, בל"ד ורע"ם-תעל מבקשים חברי הכנסת מיו"ר הכנסת רובי ריבלין להגיב להחלטת שר התשתיות עוזי לנדאו לסרב להיפגש עם טלב א-סנע

חברי הכנסת של המפלגות הערביות, חד"ש, בל"ד ורע"מ-תע"ל, שיגרו הערב (רביעי) מכתב ליושב ראש הכנסת ח"כ רובי ריבלין. במכתב דורשים חברי הכנסת לגנות את החלטתו של שר התשתיות עוזי לנדאו (ישראל ביתנו) שלא להיפגש עם ח"כ טלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) כל עוד הוא מסרב לגנות את הטרור הפלסטיני.

"לדעתנו תשובתו של השר מערערת מוסכמות יסוד ביחסי הגומלין בין הכנסת לממשלה, בין חברי הכנסת לשרים, פוגעת קשות בעבודת חברי הכנסת ומילוי תפקידם ושליחותם הציבורית", נכתב. "הדרישות וההתניות של השר המפורטות במכתב כתנאי לקיום פגישה לדיון בענייני משרדו בנושאים אזרחיים כגון תשתיות, מערכת ביוב, חשמל וכד', מהווים תקדים חמור מאד ומסוכן שאסור לעבור עליו לסדר היום, ומזכירים משטרים חשוכים, ומשקפים תפיסת עולם גזענית ופסולה".

"לא יאחר היום שבו שר יתנה את פגישותיו או מענה לשאילתות של חברי כנסת או הצעות לסדר מטעמם בזה שעליהם להתפקד למפלגתו או לאמץ עמדותיו הפוליטיות. לאור ההשלכות המסוכנות של תקדים זה, המהווה חלק ממסע שיטתי לדה-לגיטימציה של הציבור הערבי ונבחריו, אנו פונים שתשמיע את עמדתך באופן חד משמעי נגד התנהלות פסולה זו", כתבו חברי הכנסת.

לנדאו סירב אמש להיפגש עם ח"כ טלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) כל עוד הוא לא מגנה בפומבי את הטרור הפלסטיני. לאחר שח"כ א-סנע ביקש להיפגש עם השר לנדאו ולדון עימו במדיניות משרד התשתיות כלפי המגזר הערבי והבדואי, השיב לו לנדאו במכתב שהגיע לידי וואלה! חדשות כי אינו מוכן להיפגש עימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully