וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 3 מתה לאחר שנפלה לבור רעיל בי-ם

נעמה טלמור ואיילה חננאל

22.7.2009 / 18:41

הילדה שיחקה בגן שעשועים בשכונת רמת אשכול ונפלה לבור שנמצא בסמוך. אזרח שניסה לחלצה מהבור, נפגע אף הוא ופונה לבית החולים במצב אנוש

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

הילדה רחל סופר, בת ה-3, שנפלה הערב (רביעי) לתוך בור שהכיל גז רעיל סמוך לגן שעשועים בשכונת רמת אשכול בירושלים, מתה כעבור זמן קצר. אזרח שניסה לחלצה מהבור, נפגע אף הוא. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום, השתמשו בערכות נשימה והחלו בחילוצם של השניים, אולם לאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלץ רופא לקבוע את מותה של הילדה. הגבר שנחלץ לעזרת הילדה פונה במצב אנוש לקבלת טיפול בבית החולים הדסה עין כרם.

שכנים סיפרו לוואלה! חדשות כי ”התרענו בעבר על הבור הרעיל”,
עד ראייה שנקלע לאזור סיפר כי "מדובר בבור שנמצא כעשרה מטרים בסמוך לגן השעשועים. הילדה נפלה לבור בעומק של חמישה מטרים. מדובר ככל הנראה בבור ישן שעם השנים נצבר בו גז". מאוחר יותר התברר כי מדובר בבור מים ישן שכבר שנים רבות אינו בשימוש. לבור יש מכסה אך הוא ככל הנראה לא היה נעול, כך שבמהלך השנים אנשים השליכו לתוכו פסולת רבה, אשר יצרה תגובה כימית ומילאה את הבור בגז. עוד נמסר כי הבור שוכן בקרבת מקום לגן ילדים.

"הגעתי אחרי שהילדה היתה בתוך הבור", סיפר יעקב ויג, מתנדב זק"א, "איך בדיוק היא נפלה אינני יודע, מיד הגיע אזרח נוסף שניסה לחלץ אותה וגם הוא נפל פנימה. הילדה נהרגה והגבר מפונה לבית החולים כשהוא מונשם במצב אנוש".

עד ראייה נוסף סיפר לוואלה! חדשות כי "במקום ישנה מהומה גדולה. מאות אנשים התגודדו סביב גן השעשועים, אך לא הורשו להתקרב לבור בעת מאמצי ההחייאה והחילוץ. הוריה של הילדה נמצאים באזור, אך לא ברור היכן הם היו בזמן הנפילה".

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי "מדובר ככל הנראה בבור עם גזים רעילים שפגעו בילדה ובגבר שניסה לחלץ אותה". המשטרה סגרה את האזור.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי היא "רואה בחומרה את המקרה ופתחה בחקירה. העירייה מצרה על הטרגדיה בה נפלה הילדה לבור ומשתתפת בצער המשפחה. עובדים סוציאליים נשלחו אל המשפחה. מבדיקה של המוקד העירוני, לא הגיעה כל תלונה לעירייה בנושא זה, וככל הנראה מדובר בוונדליזם והעירייה מגנה זאת".

פרסום ראשון: 16:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully