וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "מבקשים את עזרת הציבור בחיפוש אחר לבני"

פנחס וולף

22.7.2009 / 13:09

דיון שיזמה האופוזיציה בנוכחות רה"מ הפך להתקפה קשה של ח"כ אופיר אקוניס נגד יו"ר קדימה: "הרבה מילים, אפס ביצועים"

תחת הכותרת "מדיניות הזיגזוג של הממשלה" מקיימת הכנסת דיון מיוחד הנערך ביוזמת חברי האופוזיציה. הדיון מתקיים בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת מכיוון שהאופוזיציה הצליחה לגייס 40 חברי כנסת. עד מהרה הפך הדיון להשתלחות קשה של חבר הכנסת אופיר אקוניס (ליכוד) ביושבת ראש קדימה ציפי לבני.

"כנסת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר חברת הכנסת ציפי לבני", פתח אקוניס את דבריו. "זהו תיאורה: מפטפטת תחת כל עץ רענן, מופיעה בכל תחנת טלוויזיה ורדיו, ומרבה להשתמש בביטויי סלנג מוזרים. השבוע היא נעלמה- בע' ונאלמה בא', שתקה. דממה. ומתי נעלמה יו"ר האופוזיציה?"

לדבריו, "היעלמותה" של לבני מגיעה "דווקא בשעה שמדינה שלמה מתייצבת מאחורי עמידתה האיתנה של הממשלה של העומד בראשה, שריה, חברי הכנסת, חברי סיעתה שהתייצבו ואמרו כי בנושא ירושלים אין קואליציה ואין אופוזיציה. יש קונצנזוס. יש הסכמה לאומית רחבה מאוד". אקוניס המשיך במתקפתו ואמר "לא יהיה איש שיאמר לנו האם ואיפה לבנות בירושלים, ואת, הגברת לבני- שותקת. לא מגבה, לא ממלכתית, לא עניינית. הרי כך את הבטחת לבית הזה, לציבור, לנהוג כראש אופוזיציה. אבל כרגיל, הרבה מילים, אפס ביצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully