וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת קוראת לאשר את חוק הקולנוע

עינב שיף

22.7.2009 / 2:08

לאחר פגישת היכרות עם מועצת הקולנוע, יצאו השרה והמועצה בקריאה משותפת לועדת החינוך, שתדון בחוק היום בבוקר

שרת התרבות והספורט לימור לבנת יצאה בהודעה משותפת עם מועצת הקולנוע, לקראת הדיון בחוק הקולנוע שייערך היום (ד') בועדת החינוך, התרבות והספורט. לבנת וחברי המועצה נפגשו אמש לפגישת היכרות שלאחריה קראו ליושב ראש הועדה חבר הכנסת זבולון אורלב לאשר את החוק.

"אישור החוק מחר בוועדת החינוך יתקן את העוול שנגרם לקולנוע הישראלי בהפלת חוק הקולנוע בתחילת החודש", אמרה לבנת. "דווקא בתקופה זו של משבר כלכלי, 67 מיליון השקלים שיועברו השנה לקולנוע הם בבחינת אוויר לנשימה בעבור תעשייה שנלחמת על קיומה ומצליחה להביא כבוד רב למדינה".

יושב ראש מועצת הקולנוע, מיכה חריש, אמר כי "התקציב שהושג מבטיח את הבסיס של הקולנוע הישראלי שמצליח לחבר את הפריפריה להצלחתו בארץ ובעולם. אני פונה אישית לח"כ אורלב ומודה לו על הפעולות שעשה עד עכשיו בהבאת החוק לדיון בהקדם, אך המבחן האמיתי הוא באישור החוק. אני קורא ליו"ר הוועדה וחבריה לדאוג שהחוק יאושר בוועדה ויעבור בקריאה שנייה ושלישית כבר בשבוע הבא, לפני הפגרה".

הועדה תדון בתיקון המוצע לחוק בשעה 09:00. אישורו, יביא להכנתו לקריאה שנייה ושלישית בטרם תצא הכנסת לפגרת הקיץ. תעשיית הקולנוע לוחצת על הכנסת להעביר את החוק, שכן אישורו יביא לתקציב שנתי קבוע בגובה 67 מיליון שקלים למשך חמש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully