וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציתו קטטת ענק ונשפטו ל- 15 חודשי מאסר

רמי שני

21.7.2009 / 23:40

שלושה בני משפחה בדרום פתחו באש לעבר בני משפחה יריבה וכך הציתו קטטה של מאות. היום הם נשלחו ל-15 חודשי מאסר במסגרת עסקת טיעון

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי) 15 חודשי מאסר על שלושה בני משפחת אל סייד מהישוב חורה שבנגב. השלושה - איברהים, רמי, וסאלח אל סייד - הורשעו בחבלה בנסיבות מחמירות ובניסיון לחבלה מחמירה באמצעות נשק חם, במסגרת עסקת טיעון, לאחר שהם הודו בעבירות המיוחסות להם.

מכתב האישום עולה, כי באוקטובר 2007 הקים רמי אל סייד סוללת חול כדי למנוע מבני משפחה יריבה לחצות דרך עפר המובילה לכפרם. הוא המתין במקום כשהוא מצויד באקדח, וכשהגיעו בני המשפחה היריבה, הוזעקו למקום שני הנאשמים האחרים, במטרה לפגוע בהם. איברהים וסאלח אל סייד פתחו באש לעבר בני המשפחה היריבה וגרמו לפציעתם של שניים מהם. כתוצאה מכך, התפתחה במקום קטטה המונית בה נטלו חלק מאות בני אדם.

לצד עונש המאסר, הוטל על השלושה גם עונש מאסר על תנאי של שלוש שנים למשך שלוש שנים. עורך דינם טען שהמשטרה החמירה עם לקוחותיו, כיוון שהצליחה לבודד רק אותם מבין מאות המתקוטטים. הוא אף ביקש לעכב את ביצוע גזר הדין, כדי לאפשר פנייה לוועדת השחרורים.

  • עוד באותו נושא:
  • חורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully