וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הילדה רוז: הוארך מעצר מארי פיזאם

עדי שמחוביץ

21.7.2009 / 21:30

מעצרה של מארי פיזאם, המואשמת ברצח בתה רוז, הוארך היום בשלושה חודשים נוספים. "אדם שנכון ליטול חייה של ילדה רכה בשנים, הוא אדם מסוכן מאין כמוהו"

בית המשפט העליון האריך היום (שלישי) את מעצרה של מארי פיזאם, המואשמת ברציחת בתה רוז, בשלושה חודשים נוספים. פיזאם עצורה מאז חודש אוגוסט 2008. בספטמבר, עם הגשת כתב האישום נגדה ונגד בן זוגה רוני רון, ביקשה המדינה להאריך את מעצרה עד תום ההלכים המשפטיים נגדה.

בית המשפט המחוזי מרכז בפתח תקווה, הדן בעניינה, החליט אז כי יש מקום לבדוק את האפשרות לשחררה למעצר בית. מאחר שלא נמצאה חלופת מעצר הולמת, נשארה פיזאם במעצר. השבוע, משחלפו תשעת החודשים הקבועים בחוק, ביקשה המדינה מבית המשפט העליון להאריך את מעצרה של מארי ב-90 יום נוספים.

המדינה טענה כי המעשים המיוחסים למארי בכתב האישום מעידים על מסוכנותה. עוד נטען, כי ישנו חשש מהימלטותה, היות שהיא מחזיקה באזרחות צרפתית ובעלת זיקה למדינה. בית המשפט העליון קיבל את טענות המדינה והורה על מעצרה של מארי ל-90 יום נוספים. "ביצוע מעשה רצח, המתתו המכוונת של אדם, מעיד על מסוכנות רבה הנשקפת מעצם המעשה. אדם המסוגל ליטול חייו של אחר – אדם מסוכן הוא. אדם שנכון ליטול חייה של ילדה רכה בשנים – מסוכן מאין כמוהו הוא", כתב השופט אליעזר ריבלין בהחלטתו. מעצרו של רוני רון, המואשם יחד עם מארי ברצח הילדה רוז, הוארך בהסכמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully