וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית רחובות יישאר עם הקלון

עדי שמחוביץ

21.7.2009 / 18:52

ערעורו של שוקי פורר,שהורשע בהפרת אמונים, נדחה על ידי ביהמ"ש המחוזי שהשאיר את העונש והקלון על כנם. פורר: "אני נדהם מההחלטה"

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

בית המשפט המחוזי מרכז בפתח תקווה דחה היום את ערעורו של ראש עיריית רחובות לשעבר, שוקי פורר, והותיר על כנה את החלטת בית משפט השלום שהטילה על פורר קלון. פורר הורשע על פי הודאתו ובמסגרת הסדר טיעון בעבירה של הפרת אמונים. בית המשפט השלום בפתח תקווה גזר עליו חמישה חודשי מאסר על תנאי, 200 שעות עבודה לתועלת הציבור וקנס של 75,000 שקלים. כמו כן, קבע בית משפט השלום גם כי במעשיו יש קלון.

לאחר גזר דינו הושעה פורר מתפקידו כראש עיריית רחובות, תפקיד אותו מילא בעשר השנים האחרונות. לאחר ששמע את החלטת בית המשפט המחוזי היום, אמר פורר כי הוא נדהם.

"הגם שהמערער הורשע בעבירה של הפרת אמונים ללא יסוד מרמה, הנני סבורה כי מן הראוי לסווג את העבירה ככזו שטבוע בה קלון" כתבה השופטת ליאורה ברודי בהחלטה. "סבורני כי סטייה מהשורה של עובד ציבור, המהווה הפרת אמונים הפוגעת בציבור, נגועה בפגם מוסרי מניה וביה",

בכתב האישום שהוגש בחודש נובמבר האחרון נגד פורר, נטען כי עיריית רחובות העבירה עבודות לקבלן תשתיות ופיתוח בסך של 3.75 מיליון שקלים ללא מכרז וזאת לאחר שהקבלן כיסה עבור פורר חוב בסך של כ-73 אלף שקלים ממערכת הבחירות לראשות העיר ב-1998. 68 אלף שקלים מתוכם ניתנו במעטפה במזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully