וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר בפרלמנט הגרמני חשוד במעשי פדופיליה

טלי גולדשטין

21.7.2009 / 13:56

לאחר שנמצאו חומרי פורנוגרפיה בלשכתו הודיעה הפרקליטות המדינה בגרמניה כי הושלמה החקירה לגבי יורג טאוס וחסינותו תוסר לפני הגשת כתב האישום

יורג טאוס, חבר בבונדסטאג של גרמניה (הבית התחתון של הפרלמנט הגרמני), הוא החשוד העיקרי בחקירת פדופיליה באינטרנט, לאחר שנמצאו חומרי פורנוגרפיה בלשכתו. לדברי פרקליטות המדינה, הושלמה החקירה לגבי הפוליטיקאי והבונדסטאג צפוי להסיר את חסינותו לפני הגשת כתב האישום. לדברי התובע העיקרי בתיק רודיגר רהרינג, תוצאות החקירה נשלחו לעורכי הדין של טאוס. "אנו סבורים שמר טאוס ביצע את הפשע של החזקת פורנוגרפיה של ילדים במחשבו האישי ובתמונות", אמר רהרינג לסוכנות הידיעות הגרמנית DPA.

החומר, ככל הנראה תמונות מטלפון סלולרי וסרטי DVD, נמצא בלשכתו של הפוליטיקאי בחודש מרץ, זאת למרות שטאוס שם לו ליעד להילחם בפדופיליה כחלק מתפקידיו בפרלמנט, עבירות שבהן הוא עצמו חשוד. עורך דינו של טאוס האשים את התביעה ב"הוצאה להורג חברתית". בעקבות הפרשייה, נאלץ טאוס להתפטר מתפקידו.

תומכי טאוס טוענים כי הוא בסך הכול ניסה להוכיח כי אי אפשר למנוע את הפצת הפורנוגרפיה באינטרנט, אך מודים כי הוא היה צריך להשאיר את העבודה למשטרה ולחוקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully