וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת העובד המפוטר: שתן בקומקום

איילה חננאל

21.7.2009 / 12:31

צעירה מתל אביב התלוננה במשטרה על עובד לשעבר במקום עבודתה, אשר נהג לפרוץ לדירתה ולהטיל את מימיו בקומקום החשמלי. הרקע למעשה - הצעירה הביאה לפיטוריו

צעירה כבת 20 מתל אביב התלוננה אמש (שני) במשטרה על כך שעובד לשעבר במקום עבודתה נוהג לפרוץ לדירתה כשהיא איננה ולהטיל את מימיו בקומקום החשמלי. לטענתה, באחד המקרים החשוד שבר את מכשיר הטלוויזיה שלה.

הצעירה סיפרה כי השניים, עבדו יחדיו במרכז המסחרי הצמוד לבית החולים איכילוב, עד שהתלוננה עליו למעבידה והביאה לפיטוריו. הצעירה תפסה את העובד לפני מספר שבועות כשהוא מצלם אותה מתלבשת בתא ההלבשה של עובדי המרכז המסחרי. היא סיפרה אודות המקרה למנהלי העבודה של השניים, והעובד פוטר.

על פי החשד, העובד שביקש לנקום בצעירה, הצליח לגנוב את מפתח דירתה ולשכפל אותו, וכך פרץ לדירתה מספר פעמים בתקופה האחרונה תוך שהוא בודק שהיא איננה נמצאת בדירה. הוא נהג להיכנס למטבח ולהטיל את מימיו לקומקום החשמלי שברשותה.

אמש תפסה המתלוננת את העובד הנוקם "על חם" בדירתה, אך הוא הצליח להימלט. היא מיהרה לדווח למשטרה ובסריקות קצרות שערכו השוטרים אותר העובד, בן 39 מגני תקווה, אשר קשר עצמו בחקירתו לחשדות המיוחסים לו ולטענתו, עשה את המעשים מתוך "תסכול קשה". החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully