וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם המרעיבה" עברה בדיקה פסיכיאטרית

עדי שמחוביץ

21.7.2009 / 1:14

אחרי מספר ימים של אי ודאות, ולאחר שלא התייצבה לבדיקה הפסיכיאטרית שהורה עליה בית המשפט כחלק מתנאי שחרורה למעצר בית, עברה הלילה האם את הבדיקה

האם החשודה בהרעבת בנה עברה אמש (שני) בדיקה פסיכיאטרית, כך לפי הודעה שהוציא יועץ התקשורת של המשפחה, דודי זילברשלג. לפי ההודעה, האם הגיעה למרפאתו של ד"ר יעקב וייל, ונפגשה עמו במשך כשעה. בסביבתה אמרו אמש כי תסכים להיפגש עמו שוב. לפי דיווח בגלי צה"ל, האם לא התנתה את קיום הבדיקה הפסיכיאטרית בהעברת הילד מבית החולים הדסה עין כרם לטיפול במוסד רפואי אחר, כפי שפורסם מוקדם יותר.

נשיאת בית משפט שלום בירושלים שלומית דותן כינסה אמש דיון נוסף בפרשה, אשר נסב סביב סוגיית תנאי מעצר הבית שלה, זאת בעקבות העובדה שהאם טרם עברה בדיקה פסיכיאטרית כפי שהוסכם בהחלטה לשחררה למעצר בית ביום שישי. בתום הדיון הוחלט כי האם תעבור בדיקה פסיכיאטרית בתוך עשרים וארבע שעות. אחת ממטרותיה של ההערכה הפסיכיאטרית היא לבדוק האם היא אכן לוקה בתסמונת מינכהאוזן, כפי שהעריכו בתחילה.

סניגוריה של האם, עו"ד דוד הלוי וראובן בר חיים אמרו בדיון, כי "הסברנו לבית המשפט את הסיבה המוצדקת לאי בדיקתה של מרשתנו, והבהרנו כי היא אינה חוששת מהבדיקה ומוכנה לבצע אותה".

שלשום התקיים דיון דחוף בבית משפט השלום בירושלים, לאחר ש"האם המרעיבה" לא התייצבה לבדיקה הפסיכיאטרית שנקבעה לה בטענה כי היא לא מרגישה טוב. הרב אברהם פרויליך, שבביתו מוחזקת האם החשודה בהרעבת בנה, אמר אתמול כי "מאביסים את הילד כמו בעל חיים. מנפחים את הילד, והעיקר שהמשקל עלה". בהתייחסו לטיפול שקיבל הפעוט בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. לטענתו, מצבו של הילד הוא תוצאה של "טיפול משונה של בית החולים" ולא נגרם ממעשיה של האם. "מצד אחד אין לו סרטן, אבל הוא מקבל טיפול כימי, לא נתנו לו לאכול ארבעה חודשים ולא לשתות דרך הפה כדי שהקיבה תצטמק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully