וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 24 התאבד בתא המעצר בגלילות

נעמה טלמור ואיילה חננאל

21.7.2009 / 1:04

הצעיר הועבר למשטרת גלילות לאחר שנעצר בתל אביב על עבירות סמים. בערב הועבר לתאו והושאר שם לבדו מספר שעות. בדיקה שגרתית גילתה שתלה עצמו למוות

גופתו של עציר בן 24 התגלתה הלילה (שלישי) בתא המעצר של תחנת גלילות בהרצליה, כשהיא תלויה. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעיר, תושב העיר, ככל הנראה התאבד. מהמשטרה נמסר כי מדובר בצעיר שנעצר אתמול בתל אביב על ידי משטרת מרחב יפתח על עבירות סמים. מכיוון שהוא תושב הרצליה, ומבוקש גם שם על עבירות רכוש נוספות, הוא הועבר לתחנת משטרת גלילות לצורך המשך חקירה.

לאחר שנחקר במהלך היום, הוחזר הלילה הצעיר לתא המעצר ושהה בו מספר שעות. לפני זמן קצר, בעת בדיקה שנערכה בתאו, התגלה כאמור הצעיר כשהוא תלוי ואינו בין החיים. בדוברות מחוז תל אביב סירבו להשיב על השאלה כמה זמן שהה הצעיר לבד בתא המעצר לפני שמישהו ערך בתאו ביקורת. כשלבסוף נערכה הביקורת, היה הצעיר כבר ככל הנראה מת. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

בפברואר האחרון נמצא צעיר בשנות ה-20 לחייו כשהוא תלוי בתחנת המשטרה בשפרעם, לאחר שככל הנראה התאבד. הצעיר נעצר מספר ימים קודם לכן, בחשד לביצוע עבירות רכוש. ביוני 2008 התאבד תושב חיפה בן 35, שנעצר בחשד לאלימות במשפחה, בתא מעצר בתחנת המשטרה בעיר מגוריו, לאחר שתלה עצמו באמצעות מכנס טרנינג. המשטרה פתחה בחקירה שנועדה לגלות מדוע הושאר העציר לבדו, כך שיכול היה לפגוע בעצמו.

דיווח ראשון: 23:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully