וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלאקטיקוס צלחו את האירים

הבכורה של ריאל מדריד המתחדשת הסתיימה ב-0:1 על שמרוק רוברס משער של בנזמה, שכמו רונאלדו, שיחק רק מחצית

קיץ שלם חיכו אוהדי ריאל מדריד לראות את הקבוצה החדשה שלהם עולה על הדשא. קיץ מלא בהעברות - העברות על, כשכל אחת מהן היתה מרשימה יותר מזו הקודמת. השיא, כמובן, היה החתמתם של כריסטיאנו רונאלדו, קאקה וקארים בנזמה, והערב (שני) קיבלנו הזדמנות לראות את הגרסה החדשה של ריאל מדריד למונח "גלאקטיקוס", שנעלם מהעולם בשנים האחרונות.

הבלאנקוס פגשו למשחק ידידות את שאמרוק רוברס האירית במשחק שהבטיח הרבה וקיים, למען האמת, די מעט. מאמנה החדש של הקבוצה, מנואל פלגריני, העלה ב-11 הפותחים את רונאלדו, כשקאקה לא היה בסגל ובנזמה חיכה על הספסל. המחצית הראשונה התאפיינה במספר החמצות של שחקני ריאל, כשגם האירים החביבים מציגים מספר מהלכי כדורגל יפים, אלא שבסיום 45 דקות הראתה התוצאה 0:0.

בפתיחת המחצית השניה ביצע פלגריני 9 חילופים, כשהבולט שלהם הוריד את ראול אל הספסל לטובת קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי הנהדר מצא את הקורה בדקה ה-56, והרגע הגדול שלו הגיע בדקה ה-87. גבריאל היינצה שלח כדור מצוין מאגף שמאל, וחלוץ נבחרת צרפת סיים נהדר אל מול ההגנה הקשוחה של שמרוק כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:1 לא משכנע במיוחד לבלאנקוס.

הרכב ריאל מדריד: ייז'י דודק; מיגל טורס (גבריאל היינצה, 46), פפה (אזקיאל גאראי, 46), כריסטוף מצלדר (מיצ'ל סלגאדו, 46), מארסלו (רויסטון דרנטה, 46); כריסטיאנו רונאלדו (רפאל ואן דר וארט, 46), לסאנה דיארה (טבאר, 75), פרננדו גאגו (ווסלי סניידר, 46), גוטי (דניאל פארחו, 46); ראול (קארים בנזמה, 46), גונזאלו היגואין (אלברו נגרדו, 46).

ובינתיים, בשאר אירופה

קבוצות היבשת ממשיכות להתחמם לקראת פתיחת העונה כשגם הערב (שני) נערכו מספר משחקי אימון. פ.צ קלן הגרמנית, שהודיעה היום על החתמת הפורטוגלי מאניש, ניצחה 0:2 את פולי טימישוארה הרומנית מצמד של שחקן רכש אחר, לוקאס פודולסקי.

האנובר הגרמנית ו-וויגאן האנגלית נפרדו בתיקו 1:1. יאן רוזנטל העלה את האנובר ליתרון בדקה החמישית, אך מריו מלכיוט ההולנדי הוותיק השווה עבור הקבוצה של רוברטו מרטינז. פרנקפורט הביסה 0:5 את אוסטריה קארנטן. אלכסנדר מייר כבש שלושער, סלים טבר ויואניס אמנטידיס השלימו עבור הקבוצה של מיכאל סקיבה.

רוברטו קולאוטי ובורוסיה מנשנגלדבאך פגשו את פנאתינייקוס היוונית. הישראלי פתח על הספסל, נכנס כמחליף בדקה ה-65 במקומו של ראול בובדיז'ה הארגנטינאי ואיים על השער בנגיחה. ג'יבריל סיסה הצרפתי כבש את השער היחיד במשחק בניצחון היוונים 0:1.

במשחק נוסף, גברו מילואי ארסנל 2:3 על לינקולן סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully