וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "הריב בין ישראל וארה"ב - הצגה"

אופק עיני

20.7.2009 / 18:50

מזכ"ל חיזבאללה נשא דברים בביירות ואמר כי "ישראל היא מכשיר צבאי ביד המערב". נסראללה הוסיף כי "ההתנחלות ,ייהוד ירושלים וייהוד פלסטין נמשכים ולכן יש צורך בתנועת התנגדות"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שני) כי העימותים האחרונים בין ישראל ואמריקה הם בסך הכל הצגה. בטקס אזכרה שנערך בביירות למטיף הדת האיסלמי הפרו-סורי, פתחי יכן, שנפטר לפני שבוע, אמר נסראללה כי "ההתנחלות ממשיכה כשברקע יש הצגה. אובמה, קלינטון ומיטשל עושים עצמם לוחצים על ישראל, וישראל כביכול עומדת בפני האמריקאים. ישראל היא לא יותר ממכשיר צבאי ביד המערב, מן בסיס צבאי אמריקאי מתקדם במזרח התיכון".

נסראללה ציין עוד כי "ההתנחלות נמשכת, ייהוד ירושלים נמשך, וכעת אנו עומדים מול ייהוד פלסטין ולא רק מול ייהוד ירושלים. אנחנו נמצאים בשלב מסוכן של הסוגייה הפלסטינית. יש להישאר ערניים ולשאת באחריות. אל תמתינו, לא לאובמה, ולא למי שיבוא אחריו".

נסראללה התייחס לכוננות בגבול הלבנוני ואף לצורך בהמשך קיומו של חיזבאללה כארגון חמוש ואמר כי "אנחנו שומעים עליה בטונים בישראל ודיבורים על מלחמה חדשה, ועל כוונה לשים את לבנון כמטרה. במקרה כזה, מה האפשרות בפני לבנון ועמה? הם יוכלו לפנות רק להתנגדות. הישראלים פעלו לתיקון נקודות החולשה שלהם מאז מלחמת לבנון השנייה באימונים ובתרגולים".

" השנים האחרונות היו ההוכחה לנחיצות של הימצאות ההתנגדות. במהלך השנים האחרונות הייתה התקפה נרחבת על ההתנגדות. היו התנקשויות בבכירים בכל העולם הערבי, כמו ההתנקשות בעימאד מורנייה ובבכירים בלבנון ובעירק. מאשימים את תנועות ההתנגדות בפעילות למען אינטרסים חיצוניים שהן אינם אינטרסי המדינה. אולם אין אפשרות להחרים את ההתנגדות ולהפרידה מכל תחומי החיים. אני מדבר ברוגע על עתיד ההתנגדות, משום שכל מי שניסה לסיימה בעבר נכשל", אמר נסראללה.

נסראללה תקף את מנהיגי ערב ואמר כי "לצערי אפשר לומר כי לא ניתן לסמוך על ממשלות וארגונים רבים בעולם הערבי ובעולם האיסלמי שמקבלים ויתורים כשהילרי קלינטון מבקשת מהם לבצע צעדים כלפי ישראל בזמן שישראל לא מבצעת שום צעד לעברן. הערבים מקווים להחזרת יותר מ-11,000 אסירים פלסטינים ואלפי אסירים סוריים וערבים בכלא הישראלי. מו"מ לא יוביל לשום תוצאה. התקווה של האסירים היא ההתנגדות. התקווה של ירושלים היא ההתנגדות. ולכן, אנו קוראים לאומה הערבית שוב לתמוך בהתנגדות ובתרבות ההתנגדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully