וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כלא את אשתו עירומה כדי שתרזה

איילה חננאל

20.7.2009 / 15:32

כתב אישום שהוגש כנגד חן דוידוב, בן 29, חושף כיצד כלא את אשתו בביתם, איים עליה, תקף אותה ואילץ אותה להסתובב עירומה ברחבי הבית במטרה שתרד במשקל

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד צעיר בן 29 בגין סדרה של תקיפות ואיומים נגד אשתו. חן בן-ציון דוידוב מואשם כי כלא את אשתו בביתם המשותף, תקף אותה והתעלל בה במשך תקופה ארוכה. שוטרים שהגיעו אתמול לביתם של הזוג, מצאו את האישה כשהיא נעולה בתוך הבית. לדברי המשטרה, הבעל השתולל בעת מעצרו ותקף את השוטרים.

לפי כתב האישום, כל אימת שפרץ ויכוח בין האישה לבין הנאשם, הוא תקף אותה, איים עליה ואף מנע ממנה ליצור קשר עם חברותיה. בנוסף נטען כי הוא דרש ממנה שלא תצא לעבודה במשך שלושה שבועות ואף תבע ממנה להסתובב עירומה. זאת על רקע רצונו שתרזה.

באחד המקרים, נטען בכתב האישום, כי האישה אמרה לבעלה כי "לא מתאים לה לחיות בתנאים כאלה". "בתגובה", נכתב, "נטל הנאשם סכין מטבח, אחז בידו ואמר למתלוננת 'אוקיי, תצאי' ובכך איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בגופה ובחירותה וזאת בכוונה להפחידה או להקניטה". כתוצאה מכך נגרמו למתלוננת סימן אדום באורך שלושה סנטימטרים בצוואר ושריטה על מותן ימין.

חן בן-ציון דוידוב הכחיש בחקירתו את המיוחס לו, פרט לעובדה שהתגלע ויכוח בינו לבין המתלוננת. עם זאת, לדברי המשטרה בהמשך חקירתו הוא קשר עצמו לאירועים. העבירות המיוחסות לו הן תקיפה חבלנית בנסיבות מחמירות, תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה ממש, איומים, היזק בזדון, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והתנגדות למעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully