וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המתקפה נגד ביה"ח הדסה - ימים אפלים"

נעמה טלמור

20.7.2009 / 15:01

יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר בלשר, גינה בחריפות את השתלחות החרדים בביה"ח שטיפל בילד המורעב. "זו הוצאת דיבה נגד מוסד שגם חוגים חרדיים חייבים לו את חייהם"

ד"ר יורם בלשר, יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל, גינה היום (שני) בחריפות את המתקפה של חוגים חרדים על בית החולים הדסה ועל הנהלתה. לדבריו, "זוהי השתלחות חסרת רסן באחד בבתי החולים הטובים במדינה. גילויי האלימות מחזירים אותנו לימים החשוכים בהם רופאים נרדפו על כך שבישרו את הבשורה המרה. ההאשמות כאילו הדסה גרמה להידרדרות במצבו של הילד המורעב הן מגוחכות, ויש בהן כדי הוצאת דיבה נגד מוסד רפואי שעשרות אלפי חולים מכל שדרות החברה, כולל החוגים החרדיים, טופלו בו וחייבים לו את חייהם".

בהתייחס לילד החרדי בן ה-3, שלפי החשד הורעב על ידי אמו, אמר בלשר כי "בתוך המהומה שנוצרה אסור לשכוח שילד קטן וחסר ישע עומד במרכז, וכי טובתו היא השיקול היחידי שצריך להילקח בחשבון". בלשר הוסיף, כי פגיעה בביה"ח הדסה היא פגיעה בחברה הישראלית כולה וכי הוא מצפה ממשרדי הבריאות, המשפטים ובטחון הפנים לעמוד מאחורי ביה"ח ולפעול במלוא חומרת הדין נגד גילויי האלימות המקוממים נגד אישים בכירים בהנהלת הדסה.

המשנה למנכ"ל בית החולים הדסה עין כרם, ד"ר יאיר בירנבאום, קיבל אתמול איומים על חייו בטלפון, בעקבות פרשת "האם המרעיבה". מהמשטרה נמסר, כי האיומים נחקרים במלוא הרצינות וכי מאבטחים שומרים כעת על בירנבאום.

בתוך כך, הרב אברהם פרויליך, שבביתו מוחזקת האם החשודה בהרעבת בנה, האשים היום את בית החולים במצבו של הילד. לדבריו, מצב זה הוא תוצאה של "טיפול משונה של בית החולים" ולא נגרם ממעשיה של האם. "מצד אחד אין לו סרטן, אבל הוא מקבל טיפול כימי, לא נתנו לו לאכול ארבעה חודשים ולא לשתות דרך הפה כדי שהקיבה תצטמק", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • יורם בלשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully