וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשת טופז לבטל צו עיקול על חשבונו

איילה חננאל

20.7.2009 / 14:30

ביהמ"ש קבע כי צו העיקול בסך 5 מיליון שקלים, שהוגש ע"י קשת, יושאר על כנו, בנוסף חויב טופז בהוצאות המשפטיות. "טופז עלול להעלים רכושו מפני אלה שפעל לפגוע בהם"

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה בצהרים (שני) את בקשתו של הבדרן דודו טופז לבטל את צו העיקול על חשבונו על סך חמישה מיליון שקלים. הצו הושת לבקשתה של חברת קשת והמנכ"ל אבי ניר. השופט איתן אורנשטיין קבע כי טופז יישא גם בהוצאות המשפטיות בבקשת הסרת העיקול בעלות של 12.5 אלף שקלים.

עוד ציין השופט אורנשטיין בהחלטתו כי קיים סיכוי סביר לזכות בתביעה שהוגשה נגד טופז וכי קיים חשש להברחת רכוש על ידי טופז, "אשר מיוחסות לו גם עבירות של שיבוש הליכים, שעה שנקט בפעולות להרחיק עצמו מהאירועים ולגרום למשטרה לחשוב שאחרים עומדים מאחורי האירועים". ההתנהגות האמורה מלמדת, שאם זו דרכו של טופז, אזי הוא לא יחשוש להעלים את רכושו מפני אותם אלה שפעל לפגוע בהם".

צו העיקול על חשבון הבנק של טופז הוצא לבקשת שידורי קשת ומנכ"ל החברה ניר בסוף החודש שעבר. בבקשה נחשף לראשונה כי לפני שנה וחצי, התקשרה אישה אל רעייתו של ניר וטענה כי היא וניר מנהלים מערכת יחסית רצינית ובשבכוונת שניהם לעזוב את משפחותיהם ולחיות יחדיו. בבקשת פרקליטיו של ניר וקשת נאמר כי מי שיזם את השיחה היה טופז בעצמו וכי המטלפנת היא תושבת אילת שנשכרה על ידו למטרה זו.

על פי הבקשה, בני הזוג ניר לא הבינו בתחילה במה מדובר, אך לאחר מכן התברר כי טופז עומד מאחורי השיחה וכי הוא "ניסה בדרך אכזרית ומרושעת לזרוע הרס בביתו של אבי ניר". בבקשה מתואר טופז כ"רב עבריינים מתוחכם אשר יזם התקפה אלימה להחריד אשר בוצעה כלפי ניר על סף ביתו מתוך רצון נקמני לפגוע ולהזיק ואשר תוצאותיה פגיעות גופניות קשות ביותר. מטרת התקיפה, נוסף על מימוש התאווה הזדונית להרע, היתה להטיל אימה, פחד ושנאה ולשבש את פעילות אחד מגופי התקשורת החשובים בישראל".

בתחילת החודש הגיש טופז בקשה לבטל את צו העיקול על חשבון הבנק שלו. עורכת הדין שלו, ברוריה לקנר, טענה כי הוצאת צו העיקול על מיליוני השקלים שבחשבון, נדונה במעמד צד אחד והוגשה ללא כל בסיס עובדתי או משפטי. בנוסף, טענה הפרקליטה, העיקול מבטא יצר נקמה בלבד, שאין לו מקום בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully