וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל חיסול של בן משפחת אברג'יל

איילה חננאל

20.7.2009 / 13:47

תושב ירושלים נעצר בשבת האחרונה לאחר שניסה להעביר דרך מחסום עטרות מטען חבלה, כך הותר היום לפרסום. במשטרה חושדים כי המטרה היתה אחד אנשי משפחת אברג'יל

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

המשטרה התירה לפרסום בצהרים (שני) כי בלשי וחוקרי מפלג המודיעין והתשאול ביחידה המרכזית, עצרו במוצאי שבת את קובי לוי, תושב ירושלים בן 24, שניסה להעביר דרך מחסום עטרות מטען חבלה במשקל של 2.5 קילוגרם, כשהוא מוסלק בתוך אופנוע. במשטרה חושדים כי הצעיר שחבר בארגון הפשע של איציק בר-מוחא, התכוון להוציא לפועל באמצעות המטען חיסול נגד אחד מאנשי משפחת אברג'יל בעיר.

בהודעת המשטרה צוין כי מטרת הצעיר שנעצר היתה לבצע פיגוע פלילי. הצעיר נעצר ובהמשך עצרו השוטרים את שם טוב דרעי במעורבות בניסיון העברת מטען החבלה לעיר שני העצורים, חשוד נוסף שנעצר בפרשה הוא אבי אפריאט המוכר אף הוא כגובה חובות בשוק האפור, מעצרו הוארך בבית משפט השלום בירושלים עד יום רביעי. השלושה עוסקים בגביית חובות בשוק האפור מטעם ארגון הפשע של איציק בר מחוא ויוסי מלכא. מחקירה ראשונית עולה כי החשודים התכוונו להוציא לפועל חיסול נגד אחד מאנשי כנופיית אברג'יל בעיר באמצעות המטען.

בחודש אפריל הוגש כתב אישום נגד ארבעה חברים ב"כנופיה הירושלמית" בגין קשירת קשר לביצוע פשע ונשיאה והובלה של מטען חבלה. הנאשמים הם האחים שלמה ושמעון מלכה הידועים בכינוייהם "סם" ו"סימו", אבי אלימלח ומשה הילל. גורמים במשטרה חושדים כי מטען החבלה היה מיועד להגיע לאחד מראשי משפחת אברג'יל כנקמה על ניסיון לחיסולם של האחים מלכה, שנמנע בחודש ספטמבר בשנה שעבר ברחוב העלייה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully