וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי אונ' בן גוריון יוותרו על 5% משכרם

נעמה טלמור

20.7.2009 / 12:29

בעקבות קיצוץ בתקציב האוניברסיטאות, הודיעה הנהלת האוניברסיטה בבאר שבע על קיצוץ בשכר הבכירים. "הירידה בגיוס התרומות, מציבה את האוניברסיטה במצב קשה"

שכר בכירי אוניברסיטת בן-גוריון יקוצץ בשיעור של 5%. לטענת בכירים באוניברסיטה, ההחלטה הגיעה בעקבות הודעת מנכ"ל הוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת) במועצה להשכלה גבוהה על קיצוץ כספי מיידי בתקציב האוניברסיטאות. "בימים קשים אלה, עלינו לשמש דוגמא אישית", אמרה פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון.

"על רקע זה ולנוכח המצוקה התקציבית הצפויה מאישור תקציב המדינה לשנים 2009-10, קיצוץ של כ-90 מיליון שקלים בתקציב ההשכלה הגבוהה והמשך המשבר הכלכלי במשק, אנו נערכים להתמודדות עם המשבר התקציבי”, אמרו גורמים באוניברסיטה, "האוניברסיטה סיימה את שנת תשס"ח בגירעון של עשרה מיליון שקלים. המשך הקיצוץ בתקציבי הממשלה להשכלה הגבוהה ל-2009 ו-2010 והירידה בהיקף גיוס התרומות כתוצאה מהמשבר העולמי, מציבים את האוניברסיטה במצב קשה עוד יותר”.

באוניברסיטה טוענים כי עיקר תקציב המוסד מופנה לתשלומי שכר וכעת אין מנוס אלא להפחית בעלויות אלו על מנת לאזן את התקציב. "כאוניברסיטת מחקר מובילה, יש לנו בסיס איתן הנשען על אנשי סגל מצוינים. אני משוכנעת שבכוחות משותפים נוכל לעבור את התקופה הקשה הזו ולחזור במהירה לפסים של תנופת צמיחה ופיתוח", סיכמה פרופ' כרמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully