וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "ישראל מנסה לייהד את ירושלים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.7.2009 / 10:23

יו"ר הרשות הפלסטינית הזהיר בנאום בבית לחם מפני הסכנות לאופייה האיסלמי והנוצרי של העיר והדגיש כי ההתנחלויות הן "מכשול אמיתי להשגת שלום"

"ישראל מנסה לייהד את ירושלים ולשנות את מאפייניה האיסלמיים והנוצריים". כך הזהיר הלילה (שני) יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. בנאום שנשא בבית לחם לרגל ציון "לילת אל-אסרא ואל-מעראג'" (ליל עלייתו של הנביא מוחמד השמיימה – נ.י) הוא אמר כי "ירושלים ניצבת בפני סכנות אמיתיות בכך שישראל מנסה לייהד אותה ולשנות אותה".

"החפירות שמנהלת ישראל בכל פינה מפינותיה של ירושלים מסכנות מאד את המבנים ההיסטוריים בעיר ואת המקומות הקדושים בה, ובעיקר את מסגד אל-אקצא המבורך", הוסיף אבו מאזן. "מדיניות הרס הבתים, הפקעת האדמות, הטלת מיסים כבדים על המוסלמים והנוצרים ואיסור הבנייה כופה עליהם לעקור מירושלים".

אבו מאזן קרא לישראל לשלם את מחיר השלום על ידי נסיגה מהשטחים הפלסטינים והפסקת הבנייה בהתנחלויות, "שמהווה מכשול אמיתי בדרך להשגת שלום". אבו מאזן גם הדגיש כי השבת הזכויות הפלסטיניות במלואן היא המפתח לשלום במזרח התיכון: "כינון שלום צודק וכולל מחייב רצון כן, אבל הוא לא יכול להיעשות על ידי צד אחד בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully