וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דרס למוות צעיר במהלך קטטה

עדי שמחוביץ

20.7.2009 / 10:45

מחמד עלאיסווי מרמלה התקוטט עם חבורה של צעירים ממוצא אתיופי מרחובות, לאחר שאלה פגעו לטענתו בעסק שבבעלותו. על פי כתב האישום עלאיסווי דרס את אחד הצעירים שעמם התקוטט

כתב אישום הוגש היום (שני) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד מחמד עלאיסווי, בן 30 מרמלה, בגין הריגת טיגאי ביינסין מרחובות. מכתב האישום עולה כי לפני כשבוע וחצי, הגיע עלאיסווי לעסק לתיקון צמיגים שבבעלותו, חש בריח של שתן ושמע רעש שמקורם במועדון הנמצא בסמטה הסמוכה. באותה השעה שהו במועדון חמישה צעירים ממוצא אתיופי, ביניהם ביינסין, שלדברי על איסווי חלקם שתו משקאות אלכוהוליים. עלאיסווי ניגש אליהם והחל להתווכח עמם בנוגע לרעש.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד עידית ברנע מפרקליטות מחוז מרכז, מהלך הוויכוח דחף עלאיסווי את אחד הצעירים ובעקבות כך פרצה קטטה במהלכה שב עלאיסווי לכיוון העסק שבבעלותו כשבידו אבן מרצפת. בתוך זמן קצר הצטרפו לקטטה גם אחד מעובדיו של עלאיסווי ובן דודו. במהלך הקטטה, הכתה החבורה את עלאיסווי וגרמה לפציעתו וכן השליכה לעברו ולעבר העסק חפצים ואבנים.

עלאיסווי, בן דודו והעובד שלו תקפו את החבורה, תוך שימוש בחפצים שונים ובזריקת אבנים ובהמשך נכנס עלאיסווי לרכב שהיה בעסק, נסע לאחור ודרס את ביינסין. הצעיר נפל על מכסה המנוע, אך הצליח להתרומם וניסה ללכת מהמקום בסיוע חבריו.

בשלב זה, ביצע עלאיסווי על פי כתב האישום פניית פרסה, עלה עם הרכב על המדרכה ופגע בביינסין בשנית, תוך שהוא דורס את גופתו. במקביל, הוגש כתב אישום לבית משפט השלום ברחובות נגד הצעירים שנטלו חלק בקטטה בעבירות של תגרה והיזק לרכוש. אחד מהצעירים מואשם גם בפציעה בנסיבות מחמירות.

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully