וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל נתקל בחמושים בעזה, אין נפגעים

יהושע בריינר וניר יהב

19.7.2009 / 22:56

החמושים הפלסטינים ירו אש מנשק קל וטילי נ"ט באזור נחל עוז והחיילים השיבו לעברם באש. מוקדם יותר נורה באזור מסתנן פלסטיני שנפצע באורח בינוני

כוח צה"ל נתקל הערב (ראשון) באזור נחל עוז במספר חמושים פלסטינים שפתחו לעברו באש. באירוע לא היו נפגעים. לעבר הכוח נורתה אש מנשק קל וטילי נ"ט. הכוח השיב באש לעבר החמושים הפלסטינים, אולם גם מהצד הפלסטיני לא דווח על נפגעים. על פי דיווחים, כוחות של צה"ל נכנסו לסריקות בשטח הרצועה סמוך לגדר המערכת.

מנהל שירותי החירום במשרד הבריאות הפלסטיני ברצועת עזה, ד"ר מועאוויה חסנין, אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "רמתאן" כי שני אזרחים פלסטינים נפצעו כתוצאה מירי פגזים ישראלים ממזרח לעזה.

מוקדם יותר הערב, ירה כוח צה"ל לעבר פלסטיני שהתקרב לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. כתוצאה מהירי נפצע הפלסטיני באורח בינוני. חיילי צה"ל העניקו לפלסטיני טיפול ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

כוחות של צה"ל זיהו את הצעיר הפלסטיני מתקרב לגדר, צפונית לאזור נחל עוז. כוח חטיבת הנח"ל שהוזעק למקום החל בנוהל מעצר חשוד, שכלל ירי הרתעתי באוויר. החשוד המשיך להתקרב למרות הירי וכשהיה במרחק של כמה עשרות מטרים מהגדר, ירו בו החיילים בפלג גופו התחתון.

החיילים חשדו כי מדובר במחבל מפני שהוא היה לבוש במעיל. רק בהמשך התברר שהוא לא היה חמוש, אולם עד עתה לא ברור מה היתה מטרתו. לאחר שיתאושש, צפוי הצעיר הפלסטיני לעבור חקירה על ידי כוחות הביטחון.

יש לציין כי מדובר באזור שבו אירע לפני כחודש ניסיון פיגוע באמצעות סוסי תופת. גורמי ביטחון מסרו לוואלה! חדשות כי הכוח פעל על פי הנהלים.

פרסום ראשון: 20:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully